Gå til innhold

Far Cry 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk det i dag jeg også og hadde problemer med koden.

 

Jeg hadde skrevet O istedetfor 0 (null) og fikk error.

 

 

Fikk søren meg beskjed om at jeg hadde en kopi i spilleren også, muligens fordi jeg bruker ekstern dvd-brenner gjennom USB. Men så kom det en crack like etterpå så da la jeg like godt inn den så jeg kan ha plata i coveret.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Hei Far Cry 2 virker ganske stiligt, men jeg likte ikke Far Cry 1 så bra fordi jeg ikke syntes den ideen med muterte apekatter som angrep og drepte deg med en gang hvis du ikke var kjapp nok. Jeg bare lurte på om dere visste om Far Cry 2 har noe lignende? eller er det bare mennesker som er fienden? det er greit nok hvis det av og til kommer noen dyr som angriper, men ikke når de er overnaturlige og muterte^^

Lenke til kommentar

Jeg fikk det onsdag jeg og.

Kjøpte spillet på ps3, selv om jeg har en pc som klarer det bra.

Ville se hva ps3 duger til.

Og jeg må si at jeg er meget imponert.

 

Det er ikke noen muterte monstre denne gangen.

Spillet er nærmere virkeligheten en jeg trodde.

Bare det og bruke "leatherman" og kniv for og skjære ut kula som sitter fast i låret eller dra ut ei jernstang som sitter fast i magen.

Det er imponerende.

Muligheten til og tenne på så og si alt du vil er ganske artig. Selv om ikke det altid går som du vil så er dette en ganske hendig mulighet.

 

Var nå et par ting som ikke ble helt bra likevel.

AI`en var ikke som forventa.

Passe dumme til tider.

Og irriterende som det er så er det altid nye patruljer på veien uansett hvor mange ganger du skyter dem.

 

Så langt i spillet er vel det det eneste jeg kan klage på.

Dette er vel det jeg kan kalle bagateller i et ganske så perfekt spill.

Ikke det beste spillet jeg har spillt men ikke langt ifra. :thumbup:

 

 

Ps. Jeg er nok desverre litt glad i juksekoder. Hvis det er noen av dere som har en juksekode så vær vennlig og del med meg.

Er ikke ute etter noen udødelig kode eller noe sånt.

Men en kode som kan hjelpe meg med sånne "malaria pastiller" eller flere diamanter.

 

Btw. Er det sånn på pc at du kan save hvor du vil? Hørte det på en trailer på Youtube.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
@canzer: det er to helt forskjellige spill

Du kunne også sagt at det ikke var mutanter i spillet ;)

 

Det er kun mennesker, men det er sant at det er to helt forskjellige spill...

de brukte bare Far Cry navnet, for det hadde allerede en "status", og ville ordne masse hype veldig billig...

 

EDIT: Forresten, olebreis, så prøv å stille opp vanskelighets graden, så vil du kanskje få bedre AI

Endret av Lolli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...