S!m1 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hver gang jeg prøver å åpne steam kommer denne meldingen opp: Steam.EXE(main excption): unable to load libary steam.dll Takker for svar!
Tor45000 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hver gang jeg prøver å åpne steam kommer denne meldingen opp:Steam.EXE(main excption): unable to load libary steam.dll Takker for svar! Tror ikke denne er på riktig spor. Men hva med å slette steam å laste inn på nytt.
S!m1 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Skrevet 22. oktober 2008 Hver gang jeg prøver å åpne steam kommer denne meldingen opp:Steam.EXE(main excption): unable to load libary steam.dll Takker for svar! Tror ikke denne er på riktig spor. Men hva med å slette steam å laste inn på nytt. Har prøvd, men med samme resultat...
Tor45000 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hver gang jeg prøver å åpne steam kommer denne meldingen opp:Steam.EXE(main excption): unable to load libary steam.dll Takker for svar! Tror ikke denne er på riktig spor. Men hva med å slette steam å laste inn på nytt. Har prøvd, men med samme resultat... hva er din email , kan prøve å sende min Steam dll. men du kan jo også kontakte Steam. www.steampowered.com
S!m1 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hver gang jeg prøver å åpne steam kommer denne meldingen opp:Steam.EXE(main excption): unable to load libary steam.dll Takker for svar! Tror ikke denne er på riktig spor. Men hva med å slette steam å laste inn på nytt. Har prøvd, men med samme resultat... hva er din email , kan prøve å sende min Steam dll. men du kan jo også kontakte Steam. www.steampowered.com Den er [email protected] Endret 22. oktober 2008 av the_dudesons
Tor45000 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hver gang jeg prøver å åpne steam kommer denne meldingen opp:Steam.EXE(main excption): unable to load libary steam.dll Takker for svar! Tror ikke denne er på riktig spor. Men hva med å slette steam å laste inn på nytt. Har prøvd, men med samme resultat... hva er din email , kan prøve å sende min Steam dll. men du kan jo også kontakte Steam. www.steampowered.com Den er [email protected] Funka ?
S!m1 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Hver gang jeg prøver å åpne steam kommer denne meldingen opp:Steam.EXE(main excption): unable to load libary steam.dll Takker for svar! Tror ikke denne er på riktig spor. Men hva med å slette steam å laste inn på nytt. Har prøvd, men med samme resultat... hva er din email , kan prøve å sende min Steam dll. men du kan jo også kontakte Steam. www.steampowered.com Den er [email protected] Funka ? Nope
SlettetBruker5125 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Hmm.. Brannmur? Firewall Provider Resources If you are using a firewall program listed above and have questions about setting permissions, please take the opportunity to open the program and use its Help feature or review the support site for the software: * Microsoft provides support for the Windows XP firewall (included with Windows XP Service Pack 2, enabled by default) * Norton provides support for Norton Personal Firewall * McAfee provides support for McAfee Personal Firewall and the McAfee Internet Security Suite * Zone Labs provides support for ZoneAlarm * nVidia - nVidia's Network Access Manager is bundled with some nVidia products. Unfortunately, this product is not compatible with Steam - please see the Nothing appears on the Storefront screen in Steam topic for more information. If allowing permissions does not seem to affect the connection to Steam, please try disabling your firewall completely before launching Steam to test this issue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå