Gå til innhold

BK: Serie på 3 s/h bilder


BorgSol1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

første bilde:

ser ut som stråene er adskillig skarpere en bygget. Vet ikke om det er det du ønsket. For meg så blir det litt trangt, kunne ønsket meg mer luft på oversiden.

 

andre bilde:

Minner meg om et skikkelig gammelt bilde, konversasjonen er bra, Bildet er godt formidlet syns jeg.

 

siste:

stilig du ser at det er skikkelig kaldt og surt hær.

liker de 2 lyspunktene, de konkurrerer veldig med hverandre..

Lenke til kommentar

Jeg velger å kommentere bilde nummer to.

 

Fantastisk! Det som trekker ned er hustaket mitt på bildet, som ser ut til å være i bedre stand enn de andre, og ødelegger litt av den dunkle stemningen. Men slikt kan man jo ikke gjøre noe med. Buskaset i forgrunnen er også litt forstyrrende. Men ellers er dette et stemningsfullt bilde, og lyset er perfekt.

 

Werner

Lenke til kommentar
Det første var ganske kult, men syns det var litt nærme. Også har vi jo himmelen da... Det andre bildet var veldig mørkt og mystisk (hadde sklidd rett inn i Åndenes Makt), men himmelen/skyene ble nesten for mørke etter min smak.

 

Takker for kommentarer, favoritten min er nr 2..syns de andre bli litt for "harde" egentlig :)

 

første bilde:

ser ut som stråene er adskillig skarpere en bygget. Vet ikke om det er det du ønsket. For meg så blir det litt trangt, kunne ønsket meg mer luft på oversiden.

 

andre bilde:

Minner meg om et skikkelig gammelt bilde, konversasjonen er bra, Bildet er godt formidlet syns jeg.

 

siste:

stilig du ser at det er skikkelig kaldt og surt hær.

liker de 2 lyspunktene, de konkurrerer veldig med hverandre..

 

Takker for kommentarer, er nok tilfeldig at stråene ble skarpest...slurv fra min side..hehe :)

 

Jeg velger å kommentere bilde nummer to.

 

Fantastisk! Det som trekker ned er hustaket mitt på bildet, som ser ut til å være i bedre stand enn de andre, og ødelegger litt av den dunkle stemningen. Men slikt kan man jo ikke gjøre noe med. Buskaset i forgrunnen er også litt forstyrrende. Men ellers er dette et stemningsfullt bilde, og lyset er perfekt.

 

Werner

 

Takker for kommentar, helt enig angående d hustaket..hadde jg tenkt mg om kunne jeg ha klonet det bort :) Takker alle for kommentarene som har gitt mg ny inspirasjon i en tid da jeg nesten begynte å gå litt lei... :)

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Jeg likte godt både nr.2 og nr.3. Har ikke noe særlig forslag for forbedring av nr. 2, fin stemning her. Men nr. 3 hadde blitt mye bedre hvis du hadde unngått at ledningen kuttet månen i to. Hadde du fått månen midt mellom ledningen og høyre billedkant hadde det blitt bra.

 

takker, hadde jeg ventet noen minutter med å ta bildet så hadde jeg oppnådd det du foreslår, men er litt amatør ennå så tanken streifet mg faktisk ikke..men man lærer så lenge man lever :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...