Gå til innhold

Kan jeg få noen tacts?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Ingen grunn til å svare useriøst?

 

Når det kommer til å lære stedsnavn ville jeg bare lagi en server, gått spectator, flydd gjennom mappet og pugget alle stedene. Tactics lærer du av å spille mix /pcw. Varierer fra map til map og hva folkene du spiller med er gode på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg ble lært til å si b1 under mine 3 første mix'er i source..

 

Begynner å gå tilbake til 1,6 da source blir tamt i lengden + at vi får 1,6 som midttime aktivitet.:p

Lenke til kommentar

Først skaff deg kunnskap om spots på forskjellige maps. f.eks http://whisper.ausgamers.com/pictures/de_dust2.jpg (beklager at den er på engelsk..) Så er det bare å spille Mixer (1 gangs 5on5 kamper, ofte ingen klaner men bare random spillere) og du får fort erfaringen som trengs for å skjønne seg frem til tacs. Er ingen vits å spørre her for tacs.. Last ned demoer f.eks fra www.gotfrag.com hvor topfolk spiller. Se hva de gjør å test noe av det samme med teamet ditt :)

Lenke til kommentar

1. Smoke midt, rush CW (de_dust2) Terror.

Dette var bare en sånn noob tac da:p

2. SLANGEN: Rush inn i mørk, flash ut til b1, men gå ned lillemørk, gjennom dobbledoors i midt og opp til b1.

3. Superslangen (som jeg kaller det:P) Rush inn i mørk, flash ut til b1, men gå ned lillemørk, opp midt til CW eller LANG (your choice) og til b2 (A).

 

Kunn terror tacs da, for som regel på ct så camper man, med mindre man føler seg litt "Rambo" :p

:D

Endret av TrueNo
Lenke til kommentar
1. Smoke midt, rush CW (de_dust2) Terror.

Dette var bare en sånn noob tac da:p

2. SLANGEN: Rush inn i mørk, flash ut til b1, men gå ned lillemørk, gjennom dobbledoors i midt og opp til b1.

3. Superslangen (som jeg kaller det:P) Rush inn i mørk, flash ut til b1, men gå ned lillemørk, opp midt til CW eller LANG (your choice) og til b2 (A).

 

Kunn terror tacs da, for som regel på ct så camper man, med mindre man føler seg litt "Rambo" :p

:D

Rart at du sier de tacsene der. De bruker vi faktisk (jeg gamer litt med lmmk), og vi fant de på selv.

 

Slangene that is. Visste om CW rush =)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...