anonym345765 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hei Jeg har tenkt og kjøpe meg Saints Row 2 Ps3 Verjonen:) Her kommer noen ting jeg håer og få svar på Hvofor er det ikke online play i Ps3 versjonen? Noen som har prøvd det og hvet om det er èt bra kjøp? jeg har Gta Iv og jeg er ganske fornøyd me det,men syns fortsatt grafikken er litt for bra, og at det er lite aktiviteter og gjøre. PS likte egentlig san andreas bedre enn Gta IV. Og..... hvofor er det ikke online play i saints row 2 ? Endret 21. oktober 2008 av anonym345765
TCi Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Totenkopf Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Mangler PS3-versjonen støtte for multiplayer? Det har jeg ikke hørt noe om, så jeg tviler på at det er tilfelle. Har selv Xbox 360-versjonen og er ganske godt fornøyd med MP-delen. Spillet har full støtte for coop og man kan også spille deathmatch, team deathmatch og strong arm (hvor to lag konkurrerer om å tjene mest penger på diverse aktiviteter). Vil si at spillet er et svært godt kjøp hvis man liker sandkassespill. SR2 har ikke like god kjørefysikk og grafikk som GTA4, men holder seg ferskt overraskende mye lengre. Det er liksom aldri en mangel på noe å gjøre, snarere tvert imot. Endret 21. oktober 2008 av Totenkopf
anonym345765 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Jeg så at de ikke var online spilling på ps3 versjonen på spaceworld.no
SanStian Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg så at de ikke var online spilling på ps3 versjonen på spaceworld.no Jo da, klart det er online spilling på ps3 versjonen Hvorfor skulle det ikke være det?
TCi Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Stenges
Anbefalte innlegg