Gå til innhold

Ønsker BILLIG laptop til spilling av WoW - hjelp!


Skr3d3

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ny laptop som er "kraftig" nok til å kjøre wow, men billig nok for en siviltjeneste/slave lønn...

 

Jeg har en Dell Latitude D520 som jeg fikk fra skolen men har problemer med å kjøre WoW (selv på low settings).

 

Som sagt trenger jeg ingen laptop som drar Crysis på very high, men en mid-low range WoW PC..

Noen som kan hjelpe meg? :)

/Skr3d3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på utkikk etter en ny laptop som er "kraftig" nok til å kjøre wow, men billig nok for en siviltjeneste/slave lønn...

 

Jeg har en Dell Latitude D520 som jeg fikk fra skolen men har problemer med å kjøre WoW (selv på low settings).

 

Som sagt trenger jeg ingen laptop som drar Crysis på very high, men en mid-low range WoW PC..

Noen som kan hjelpe meg? :)

/Skr3d3

 

Vet ikke om denne er billig nok for deg.5930 Den vil iallefall spille WOW lett og er veldig bang for buck.

Lenke til kommentar
Jeg er på utkikk etter en ny laptop som er "kraftig" nok til å kjøre wow, men billig nok for en siviltjeneste/slave lønn...

 

Jeg har en Dell Latitude D520 som jeg fikk fra skolen men har problemer med å kjøre WoW (selv på low settings).

 

Som sagt trenger jeg ingen laptop som drar Crysis på very high, men en mid-low range WoW PC..

Noen som kan hjelpe meg? :)

/Skr3d3

 

 

Slutt med wow og spar litt penger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...