Gå til innhold

Mobilkjøp og eventuelt abonnement


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg ny mobil, men siden jeg har satt meg minimalt inn i dette, tenkte jeg å spørre dere. Hvis jeg kjøper fra en webshop, f.eks komplett som virker og ha greie priser (si ifra hvis det er billigere på elkjøp :) ), lurte jeg på hvordan det er med abonnement. I første rekke tenkte jeg på kontantkort, siden jeg ikke ringer så forferdelig mye. Men jeg vil ha en telefon som ser litt tøff ut..uansett, hvor mye vil det koste å få denne telefonen jeg kjøper over til et ringkontant abonnement, eller annet abonnement for den saks skyld..

? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte min Siemens S55 på mpx.no (lekker liten sak, btw :D). Jeg TROR mpx er billigere på mobiler enn komplett.. tror de er blant de billigste i hele tatt! Mobilene er ihvertfall åpne, slik at du kan sette inn gammelt simkort, om du vil det :)!

 

Hvor mye det koster for et nytt ringkontant-simkort vet jeg ikke, det tror jeg du må spørre om på en telebutikk elns :shrug:

Lenke til kommentar

Du akn jo bare ringe Telenor å spørre om å få nytt SIM-kort, det er gratis! :) Og det nye SIM-kortet vil da støtte mobilhandel og alt mulig, be dem konvertere deg fra RingKontant til OYO kontant, akkurat det samme bare billigere.........

 

 

--------------------------------

Petter'n :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...