Christoffer99 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg spilte wow for bare 1 time siden, da gikk det helt fint, men så måtte jeg flytte dataen, så jeg pakka den sammen og ut igjen. Når jeg starta opp wow nå, så kommer denne wow erroren med en gang, kommer ikke engang til loading skjermen: Noen som vet hvorfor denne kom nå? Og hva jeg kan gjøre for å få den vekk? Jeg prøvde å starte wow fra ekstern harddisk og, men det hjalp ikke.
Rulator Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Repair funksjonen inne på c:d:e:/programfiler/et eller annet:) prøv den:)
Christoffer99 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Tok check files der, frista ikke veldig å miste alt av macros etc., selvom jeg kan ta backup av addons og wtf fil da, men nå som macroene ligger på serveren, mister man de ved repair da?
Rulator Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Tok check files der, frista ikke veldig å miste alt av macros etc., selvom jeg kan ta backup av addons og wtf fil da, men nå som macroene ligger på serveren, mister man de ved repair da? nå er det lenge siden jeg har gjort det, men du kan velge å ikke resete filer så tipper du beholder macroene da:)
Christoffer99 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Kjørte en full repair nå, men det hjalp ikke, kommer fortsatt wow error, andre forslag? Hva trur dere forårsaker dette? Er det noe med minne? Det står jo "memory could not be read"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå