Gå til innhold

Deaktivere mottak av sms


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Er det mulig å deaktivere mottak av sms? Jeg har en telefon jeg kun vil bruke som ringing og vil ikke motta sms fra folk.

Ett skudd i mørket: har du prøvd å endre nummeret for sms-sentral til et random-nummer, f.eks fasttelefonen til tanta di?

 

Det finnes riktignok en kode, *35*pin*16#, for dette formålet, men om den støttes av operatøren din, er et åpent spørsmål.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Er det mulig å deaktivere mottak av sms? Jeg har en telefon jeg kun vil bruke som ringing og vil ikke motta sms fra folk.

Ett skudd i mørket: har du prøvd å endre nummeret for sms-sentral til et random-nummer, f.eks fasttelefonen til tanta di?

 

Det finnes riktignok en kode, *35*pin*16#, for dette formålet, men om den støttes av operatøren din, er et åpent spørsmål.

Å forandre SMS-sentral nret, vil bare ha resultater for sending og ikke motak av SMSer.. :/

 

Ingen standard ting man kan gjøre her, med untak hvis du he ein smart tlf, eller en tlf med "block" funksjon.. Hvis så, så fins det sikkert en verdi å legge inn der, som et nr, for å blokkere alle SMSer, i fra alle NR. :D

 

Mitt tips, er å ringe til kundeservice, da SMS i seg selv, som alt annet, er en tjeneste, som dem fritt kan ta vek.. (Teåme nrvisning, er det på mobil abb..)

 

Om dem er villig til å forandre på den, er noe helt annet...

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...