Gå til innhold

Hendelsesliste; Security-Auditing (error: 5032)


Anbefalte innlegg

Jeg posted tidligere (på nettverks delen av forumet) angående et internet problem jeg har hatt:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1021073&hl=

 

 

Jeg har surfet rundt OVER ALT, i håp om å faktisk finne en løsning til problemet mitt. Desverre uten hell...

 

Nylig nå, så gikk jeg igjennom Hendelseslisten, og jeg fant noe ganske så interessant. Som det står i den andre tråden, så har jeg nettverksproblemer med at jeg blir frakoblet, dermed tilkoblet; alt i løpet av 10-15 sekunder. Dette skjer bare når jeg spiller (et) spill.

 

I hendelseslisten så finner jeg dette:

 

(klikk for å forstørre)

1111qh1.jpg

 

 

Jeg ville normalt ikke brydd meg noe særlig om dette, men jeg har tusenvis av denne samme feilen. Det som fikk meg til å begynne å lure, var det faktum at denne loggen popper opp hver ENESTE gang jeg blir frakoblet fra internett. Jeg leita fram prossessIDen, og fant ut at dette forårsakes av prossessen Lsass.exe.

Nå vet jeg da at dette er en kritisk system prossess, og at jeg ikke bare kan drepe denne. Jeg har lett litt på google om dette, og av den informasjon jeg har funnet, så sies det at det er bare å ignorere denne hendelsen.

 

... Hadde det ikke bare vært for at dette er det eneste som dukker opp i hendelseslisten når jeg blir disconnecta.

 

Jeg dobbelt-sjekket min Vista laptop også, og der fant jeg ingen hendelser som tilsvarer denne hendelsen jeg har på denne PCen. Derfor må det være noe med dette, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å fikse dette.

 

 

 

 

 

 

EDIT: Jeg sjekket også datoen for den første hendelsen av denne typen, og den stemmer korrekt med datoen internett problemet mitt startet.

 

Hva skal jeg gjøre? Jeg er ekstremt lei av at internetten discconnecter når jeg spiller spill.

Endret av Creowks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...