Heltenjon Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Idag skulle jeg sette inn 1gb ram mer, så totalt 3gb i pcen når jeg hadde fått den inn. Men jeg visste jeg måtte inn på Timing/Clocking greier gikk inn stillte det inn. Satt i Ram'en men da, og starta pc'en ville ikke sjermbilde komme. Tok ut brikken igjen, å startet dataen, ingen sjermbilde. Har prøvd 3 Ulike sjermer om de funker, ingen funker. Siden sjermbilde ikke kommer kan jeg jo ikke skifte instillingene som gikk galt.
Aetius Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Har du prøvd å resette CMOS? Hvis ikke det går, koble strømmen fra og plukk ut batteriet på hovedkortet i noen minutter før du setter det inn igjen, kobler til strømmen og prøver på nytt.
Heltenjon Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Har du prøvd å resette CMOS? Hvis ikke det går, koble strømmen fra og plukk ut batteriet på hovedkortet i noen minutter før du setter det inn igjen, kobler til strømmen og prøver på nytt. Hmm... fant en plass der det sto CCMOS1, fant ikke ut hva jeg skulle flytte, så jeg tok ut batteriet heller.
Aetius Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Har du prøvd å resette CMOS? Hvis ikke det går, koble strømmen fra og plukk ut batteriet på hovedkortet i noen minutter før du setter det inn igjen, kobler til strømmen og prøver på nytt. Hmm... fant en plass der det sto CCMOS1, fant ikke ut hva jeg skulle flytte, så jeg tok ut batteriet heller. Og det fungerte?
Heltenjon Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Har du prøvd å resette CMOS? Hvis ikke det går, koble strømmen fra og plukk ut batteriet på hovedkortet i noen minutter før du setter det inn igjen, kobler til strømmen og prøver på nytt. Hmm... fant en plass der det sto CCMOS1, fant ikke ut hva jeg skulle flytte, så jeg tok ut batteriet heller. Og det fungerte? Ja, men probleme er enda, hva jeg skal stille inn for at det skal virke ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå