Gå til innhold

Nedlasting frå Direct2Drive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Eg veit ikkje om dette er rett plass å poste dette... viss det er feil beklager eg.

Spørsmålet mitt er om ein kan lasta ned frå Direct2Drive dersom ein bur i Norge?

Håper på raskt svar, har tenkt å kjøpe SWAT 4 der i frå, men vil være sikker på om det er mogleg først.

Nokon som har erfaringar eller liknande om D2D?

Har høyrt at det finnes ei side som heiter Direct2Drive.co.uk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo.

Eg veit ikkje om dette er rett plass å poste dette... viss det er feil beklager eg.

Spørsmålet mitt er om ein kan lasta ned frå Direct2Drive dersom ein bur i Norge?

Håper på raskt svar, har tenkt å kjøpe SWAT 4 der i frå, men vil være sikker på om det er mogleg først.

Nokon som har erfaringar eller liknande om D2D?

Har høyrt at det finnes ei side som heiter Direct2Drive.co.uk...

Jeg har brukt direct2drive.com ved flere anledninger, og det har aldri bydd på problemer.

Skrevet

har også prøvd en eller anne side, husker ikke, da jeg lastet ned TDU. gikk nesten uten problemer. Jeg måtte laste ned 2 ganger haha Fordi jeg fikk instalasjonsfeil. Og var litt stress at spillet kan bare "aktiveres" 3 ganger med den Cd-key som fulgte med. Ellers ikke noe stress med slike sider. Kjøpte også WAR, uten noe særlig prob.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Gidder ikke å lage en ny tråd, så jeg fortsette på denne.

Har nå prøvd å kjøpe og laste ned Splinter Cell:Double Agent, men det byr på problemer. Jeg får opp en melding om at spillet er "country restricted", og at jeg ikke får lov til å kjøpe spillet.

Finnes det noen løsning på dette, eventuelt andre sider jeg kan laste ned fra?

Skrevet

http://www.movies-games-and-music.com/Game...eDownloads.html

Kom over denne artikkelen på nett, og betalte for en lisens der. Men, jeg får bare instruksjoner om hvordan laste ned µtorrent og å laste ned filer fra denne. Dette vet jeg jo, og kunne gjort det lett uten å betale de 400kr jeg betalte. Ser at de nevner at det går "incredible fast" å laste ned spill, men sitter her med samma gamle hastighet som jeg alltid har hatt på torrent.

Jeg føler jeg har gått glipp av noe, slik at jeg kan få enda bedre hastigheter. Har noen noe tips?

• 4 uker senere...
Skrevet

Lasta ned SWAT 4 fra direct2drive i sin tid, og det fungerte fint. Men det var stress å finne en amerikansk proxy som funka og det tok laang tid.

Dessuten mener jeg de har en tåpelige kan-bare-aktiveres-tre-ganger reglel og du mister selvsagt alle de finne forbrukerrettighetene vi er så bortskjemt med i Norge ..

Skrevet (endret)
http://www.movies-games-and-music.com/Game...eDownloads.html

Kom over denne artikkelen på nett, og betalte for en lisens der. Men, jeg får bare instruksjoner om hvordan laste ned µtorrent og å laste ned filer fra denne. Dette vet jeg jo, og kunne gjort det lett uten å betale de 400kr jeg betalte. Ser at de nevner at det går "incredible fast" å laste ned spill, men sitter her med samma gamle hastighet som jeg alltid har hatt på torrent.

Jeg føler jeg har gått glipp av noe, slik at jeg kan få enda bedre hastigheter. Har noen noe tips?

Altså, den sida der er jo bare svindel. Lyser jo svindel av hele greia, hvorfor skal du betale medlemskap for å få laste ned spill? Sida er full av selvforherligende reklame, oppdikta "user reviews" og billige triks. Det der var nok ekvivalent med å bruke 400 kroner for å få fyr i peisen, ja. Du får bare håpe at de ikke begynner å trekke mer fra kortet ditt etterhvert, eller at sida var et skalkesjul for kredittkortsvindel.

Og du får jo uansett ikke lasta ned kjappere enn det linja di takler så at du sitter med "samma gamle hastighet" er ikke så veldig overraskende.

Endret av stonebro
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hentet Red Alert 3 på d2d.co.uk sist uke. Vet ikke om de har åpnet opp for de andre spillene som var stengt fra Norge for en stundt siden. Pundet er lavt nå, så mulig å gjøre gode kjøp der.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...