Gå til innhold

Symbian s60 blir tregere, hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Hei forumfolk!

Jeg er den stolte eier av en Nokia N82 som jeg har hatt i ca 8 måneder.

En topp telefon. Men etter hyppig bruk og mange programmer installert begynner den virkelig å bli treg, litt synd egentlig når den som ny var ekstremt rask.

Har nylig oppdatert programvaren til versjon 3, men det hjalp ikke.

Vet at en komplett reset er gull, men har ikke lyst å miste programmene mine, selv om jeg mistenker at de kan være årsaken til tregheten.

Noen som vet råd?

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja da er det jo bare en ting å gjøre, liker du telefonene treg, så lar du programmene være, syns du den er for treg så sletter du dem.

Ellers så veit jeg ikke om du er en av dem som liker å ha alle sms'ene som du har skrevet så lenge du har hatt telefonen, men det hjelper å slette inboks /utboks en gang i måneden.

Lenke til kommentar

Er nok desverre slik at det kommer inn en god del N82, la oss si 8 om dagen, av 25-30 stk, som eiere mener er trege. Og som ved testing er trege. Det som da er en gjenganger på disse telefonene, er masse ekstra programvare, å en haug med sms liggende. Etter en kjapp total formatering av telefonene er den like kjapp igjenn som da den ble kjøpt. Et annet problem er at feilen kan være på minnekortet. Du kan ta ut minnekortet, å restarte telefonen din. Om den da er betydelig kjappere, bør du formatere minnekortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...