Gå til innhold

Er Hantarex bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg hørt om dem, og Hantarex er ikke noe dritt. De var en av de første produsentene av flatskjermer, og en av de ledende firmaene til å levere reklame- og infoskjermer på flyplasser.

 

Denne TV-en kostet 23000 i februar, men om 12000 er en fornuftig pris (er den ny eller brukt?) eller om man kan få like god 42" for 8000 i dag, er ikke godt å si. Mye mulig at du har prutningsmonn. Særlig hvis den er brukt.

Lenke til kommentar

Får nok ikke prutet noe. Men en slik tv må da være bedre enn andre? Hadde i utgangspunktet tenkt til å kjøpe enten Samsung LE40A656, LG 42PG6000 eller Pioneer PDP4280XA. Men nå er det veldig fristende med en slik Hantarex. En Hantarex 42" LCD må vel være bedre enn en Samsung LCD (selv om det er toppmodellen til Samsung)? Eller blir ikke LCD bedre enn LE40A656, uansett, som jeg har fått inntrykk av er kongen på haugen?

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar

Det høres ut som et spennende valg. LG og Samsung-fans vil sikkert mene at alternativene du linker til er myyye bedre fordi det er høyere tall for kontrast, LG har også høyere tall for lysstyrke. Men tall er tall, det som teller er om du får et bilde du liker. Personlig synes jeg særlig Samsung er oppskrytt, jeg har aldri sett en Samsung der jeg med hånda på hjertet kan si at bildet er godt og naturtro. Friske farger og masse kontrast, ja, men glorete, ikke naturtro. Loewe er merket som byr på de beste bildene jeg har sett på LCD. Men de er utenfor mitt budsjett.

 

Om Hantarex er en super-TV i Loewe-kvalitet, vet jeg ikke, jeg har ikke sett den. Men har du 12000 å avse og har lyst på den, har du sjansen til å få en TV få andre har. Kanskje får du en TV i særklasse. Får du se den live før du kjøper, eller kan du returnere den om du ikke liker bildet?

Lenke til kommentar

Kjenner en som har en slik TV. Jeg har forsåvidt alltid henvendt meg til nettet her for å finne ut hva som folk mener er bra og ikke. Synes det er vanskelig å se så stor forskjell på tv'er bare med et øyekast i butikken. Hos han jeg kjenner har får jeg jo heller ikke sammenlignet med andre tv'er. Eneste jeg kan vurdere er vel om designet faller i smak eller ikke. Etter det jeg har sett på internett burde jo det være bra.

 

Men det hadde hjulpet om noen her skrev at Hantarex er like gode som Pioneeer....da hadde jeg blitt fornøyd!

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
Men det hadde hjulpet om noen her skrev at Hantarex er noen luksus tv'er på lik linje med Pioneeer....da hadde jeg blitt fornøyd da!! :p

Sjekk denne brosjyra: http://www.ncms.no/Hantarex/Katalog/G_Stripe.pdf

Kabinettet oser i alle fall luksus og eksklusiv møbeldesign og byggekvalitet. En TV som kanskje er minst like bra i stua når den er avskrudd som påskrudd? Her skal vi ikke sammenlikne med Pioneer, men B&O, minst. Hadde det ikke vært for at jeg har nesten ny TV, hadde jeg spurt deg om kontaktinfo til han som har tilbudt denne TV-en til deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...