Gå til innhold

Billig, støyvennleg, overklokkbar s939-kjølar


Anbefalte innlegg

Hei, eg er ute etter ein cpu-kjølar som er billig, støyvennleg og grei til å overklokke med. Er litt viktig at den er stille sidan den skal vere i ein htpc (og den vil stå på ganske ofte om nettene), men samtidig vil eg pushe prosessoren til det den kan klare. Det er s939 eg har med 3500+.

 

Edit: Skrivefeil

 

Feilposta? :hmm:

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kunne sikkert vært plassert under kjøling.

 

Du må nesten fortelle om du har god plass til en forholdsvis stor kjøler?

 

Cooler Master Hyper 212

er forholdsvis fornuftig priset og støyer heller ikke noe særlig. Sjekk om det er rom.

 

Takk.

Ja, det vil bli plass til ein stor kjølar. Gjekk faktisk ut ifrå når eg lagde kabinettet at den skulle ha plass til true.

 

Edit: Trur eg går for den kjølaren, takk for svar :)

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Jeg har en meget god UFO 120mm northq kjøler liggende som du kan få for en 100lapp om du betaler frakten:) Den er ABSOLUTT bra kjøling av, og lager så og si inget støy. setter du viften på max kjøler den noe sinnsykt og lager ikke stort mere støy enn en god/støysvak psu vifte.

 

Kjørte min amd64 4000+ på 2,7ghz med 1,55v spenning og idle var rundt 28c i 22graders omgivelser. max load var mellom 45-48c! den kjølte sinnsykt bra for å si det sånn.

Endret av SLiks
Lenke til kommentar
Jeg har en meget god UFO 120mm northq kjøler liggende som du kan få for en 100lapp om du betaler frakten:) Den er ABSOLUTT bra kjøling av, og lager så og si inget støy. setter du viften på max kjøler den noe sinnsykt og lager ikke stort mere støy enn en god/støysvak psu vifte.

 

Kjørte min amd64 4000+ på 2,7ghz med 1,55v spenning og idle var rundt 28c i 22graders omgivelser. max load var mellom 45-48c! den kjølte sinnsykt bra for å si det sånn.

 

neh, trur nok eg heller går for Coolermasteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...