gamer73 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 enig jeg...jeg forkastet min level 21 WH fordi han ikke "så bra nok ut" og nå er jeg på level 18 med min andre WH:) Dvs kastet bort ca 1 mnd spilling på en "stygg" char. Det betyr faktisk en del for folk det der....men men...
Zappy Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Skrevet 28. oktober 2008 Men synes dere ikke at det er viktigere å ha et stabilt spill som kjører bra og som er balansert og har mye content?
Uglegutt Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 hehe du har et poeng Zappy.. Men looks har litt å si, kviet meg selv for å bytte til noen bedre men ikke fullt så store og kule shoulderpads, men looks kommer i annen rekke hos meg. (Nå har jeg tittelen"the fashionable" og har ikke èn rustningbit i samme farge )
arlion Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Men synes dere ikke at det er viktigere å ha et stabilt spill som kjører bra og som er balansert og har mye content? så sa aldri jeg at det skulle prioriteres en barbershop foran balansering og bug fiksing da, jeg sa jeg kunne tenkt meg en barber shop, om den kommer i morra eller 1 år i fra nå bryr meg ikke, hovedsaken er at den kommer for min del hehe. de hadde det i DaoC så sjangsene er jo der. noen av konkurentene har det jo også, Lotro, EQ2 og nå også WoW. kunne også tenkt meg Player Housing, som for min del går under content, raid opp i mente er det nok av andre steder
Bulletus Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 kunne også tenkt meg Player Housing Du har et helt guildkeep å boltre deg på En annen ting jeg håper kommer ; Damage taken må bli mer verdsatt, vi tankere får i gjennomsnitt mindre renown og exp i scenarios og RvR enn andre klasser ;( . Damage taken er heller ikke med i stat-tavlen på scenarios .
arlion Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 meh guild keep er vel og bra det, men kunne også tenkt meg noe eget hehe! har brukt timer på mitt hus i Lotro, og brukte uker på mitt lille hjem på tatooine i SWG da spillet var bra.
Christeven Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 meh guild keep er vel og bra det, men kunne også tenkt meg noe eget hehe! har brukt timer på mitt hus i Lotro, og brukte uker på mitt lille hjem på tatooine i SWG da spillet var bra. enig der, guild keep er ikke det samme. da (etter hva jeg forstår) kan man ikke gjøre noe med dem. Kunne man dekorere etc hadde det blitt noe annet. Ikke det at guild keeps ikke er gøy/morro btw.
gamer73 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 vel la oss si det slik....jeg ville ikke ha spilt et MORPG om jeg ikke får se kul ut...så sånn er den saken. Vil det si at looks betyr mer enn det andre som er nevnt? Ehh ja..looks er grunnleggende for meg..
JacobB Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 utseende er veldig viktig, gear generelt er meget viktig. Det er det som er driven i de fleste mmo. Få bedre og kulere gear.
gamer73 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 looks = utseende på gear og utseende på char
Zappy Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Looks er viktig ja, men barbershop... neppe. Kan da ikke vaere saa vanskelig aa lage det riktig foeste gang...
gamer73 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jo Zappy! Det er faktisk det! For man får ikke se charren sin med hatt på når man lager den for første gang. Og da kan man ikke vite hvordan ansiktet passer med hatt på. Dette erfarer men litt etterhvert i spillet når man ser på andre og NPC'er. Jeg valgte nytt ansikt med bart etter å ha studert alle WH jeg kom over en hel kveld. Til slutt ble valget av ansikt valgt utfra en WH som står bortenfor den store kirken i Altdorf:) Klart....er man goblin eller orc kan jeg tenke meg det er mye lettere å klare å få den til å se kul ut første gang....
Zappy Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Bargbershop kan de godt komme med, men ikke foer alt annet som er viktigere er fikset. Dvs. ikke det foerste aaret.
arlion Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 nå tviler jeg på at de kun fokuserer på bug fiksing hele tiden, har nok et team som driver emd dette, et team som driver med content i form av pvp og pve, men er sikkert et par som også driver med "fluff" men ser jo ut i fra denne tråden alene at barbershop er noe folk måtte ønske en gang i tiden, la oss håpe vi er flere! :-)
Zappy Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Jeje. Men heller masse floeff enn barbershop. Det er mer i kategorien av fjas. Men det er greit, hadde vel vaert greit med en quest som gir en respec face reward. Saa lenge de ikke bruker mye resurser paa det.
Christeven Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jeje. Men heller masse floeff enn barbershop. Det er mer i kategorien av fjas. Men det er greit, hadde vel vaert greit med en quest som gir en respec face reward. Saa lenge de ikke bruker mye resurser paa det. nå er det bare du som er negativ til barber shop her virker det som, så virker som det er noe mange vil ha. småting kan være veldig viktig for helhetsbildet.
Zappy Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeje. Men heller masse floeff enn barbershop. Det er mer i kategorien av fjas. Men det er greit, hadde vel vaert greit med en quest som gir en respec face reward. Saa lenge de ikke bruker mye resurser paa det. nå er det bare du som er negativ til barber shop her virker det som, så virker som det er noe mange vil ha. småting kan være veldig viktig for helhetsbildet. Nei, såklart er det ikke dumt å ha. Min objection var at det ikke er noe som bør prioriteres over gameplay fixes (bugs, content, balanse issues etcetcetcetc) som WAR enda trenger mye av. Et spill som fungerer er langt viktigere en småting - for helhetsbildet. Endret 30. oktober 2008 av Zappy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå