Ter0nd Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 **** også, er så **** forbanna Ikkesant, jeg laster ned den nye patchen, og når den er ferdig lasta ned, kommer denne meldingen: world of warcraft is currently installed at "C:\program files\world of warcraft\". To avoid patching problems, Blizzard recommends moving this installation into a puplic folder. Would you like the installer to move world of warcraft during the upgrade progress? JA NEI Så kommer harddiskene opp og spør hvor jeg skal installere, tror jeg, og jeg skjønner ingenting. Hva skal jeg gjøre?
itsmebth Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Du bruker Vista. Vista lar ikke programmer endre filer i Program Files uten administrative rettigheter. Så, med mindre du vil kjøre WoW som administrator eller at ingen instillinger blir lagret foreslår jeg at du velger ja.
-Léon- Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Til neste gang så ville jeg anbefalt å bare ligge alle spill i feks en egen C:\Spill mappe istedenfor i c:\Program Files\ så slipper du slike opplevelser igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå