Gå til innhold

Valg av barebone/stue pc


Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg en stue pc, tilkoplet TVen(42"), for spilling av musikk, visning av bilder, surfing og film.

 

Ser td på http://www.ps.no/ArtLst.aspx?n=10100010061000&ac=7037 . Aopen eller Shuttle kunne vel være noen alternativer..

 

Noen som kunne komme med noen forlsag til meg? Ser at mange av disse er uten feks cpu og disk, men det er ingen problem å kjøpe separat og montere selv.

Trenger ikke en maskin til spilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for fornuftige innspill. Tenkte å få handlet alt på en og samme nettbutikk. Har satt opp en handlekurv på Netshop. Er det noen som har noen innspill til denne: Er strømforsyningen på 270W kraftig nok? Hva med hovedkortet? Var ikke så veldig mange micro atx kort på netshop.no så vidt som jeg så.

 

Ser at i handlekurven som er foreslått i alternativet over er det tatt med en vifte til. Er dette nødnvendig siden det er vifte med CPU? Eller er denne for dårlig?

 

Er ikke strengt tatt nødvendig at jeg handler på netshop.no, men ønsker å handel alt på en og samme butikk.

 

Antec Fusion Remote Sølv og Sort EU HTPC uten PSU 995,-

 

ASUS P5E-VM HDMI S775 G35 m-ATX VGA+SND+GLN+1394 SATA2R 875,-

 

Fortron-Source Strømforsyning mATX-270W std.strømforsyning 270W SATA, 20pin 295,-

 

Intel Core 2 Duo E4600 2.4GHz Socket775

2MB, BOXED m/vifte 800Mhz 995,-

 

OCZ DDR2 4096MB Gold GX XTC Dual Channel

PC2-6400 2x2048MB 800MHz. 630,-

 

Samsung 750 GB 7200RPM S-ATA2 32MB 695,-

 

Samsung DVD brenner SH-S202J 250,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...