finfyr Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hei. Vurderer å kjøpe en brukt Vespa 125ccm fra en kar i Oslo. Problemet er at jeg bor på Nordvestlandet, og må da få transportert sykkelen hit. Noen som vet om noen som tar på seg slike oppdrag?
Dyver`n Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 DHL gjør det, men koster sikkertet par lapper... Ta det som en tur og kjør sykkelen hjem selv
finfyr Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Hadde det vært sommer så Kjører ikke over Dovrefjell i slutten av oktober altså...
Dyver`n Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hadde det vært sommer så Kjører ikke over Dovrefjell i slutten av oktober altså... Kjeledress, snowboard-briller og lollipopp er fint....
finfyr Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Skjer ikke:) Men du kan gjerne kjøre den for meg, for en rimelig penge...?
Dyver`n Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Skjer ikke:) Men du kan gjerne kjøre den for meg, for en rimelig penge...? Bor i oslo, men da tar jeg heler en tur med min honda 600
reds Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Er ute etter en løsning fra Ålesund til Hamar jeg, så vi er i samme båt her.
Dyver`n Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Er ute etter en løsning fra Ålesund til Hamar jeg, så vi er i samme båt her. Er ikke det letteste alternativet ålåne en henger på statoil og hente sykkelen? Nå har ikke jeg helt styringen på hvor langt dere skal kjøre da... Men har selv hentet min lett sykel fra grøft et par ganger med henger, hunker fint det..
reds Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Er 50 mil hver vei, noe som er litt vel langt for en moped!
finfyr Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Tar meg vel i tilfelle omtrent 7-8 timer hver vei. Joda, det er absolutt en løsning. Men kan gjerne betale noen for å transportere den, om noen tar det på seg. DHL sender ikke for privatpersoner... Eneste jeg har funnet er at EXE transport eller noe kan gjøre det, har sendt de mail med prisforespørsel.
Dyver`n Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har spendt en motor på en pall og sendt den med DHL, men nå var det ikke jeg som bestillte/betalte frakten... Kansje mulig han tok det gjenom jobben, ble bare henta aven DHL bil hos meg...
presets Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Undersøker det samme i og med at jeg har bydd på en MT fra Nordland.. jeg i Akershus.. Bring kan KANSKJE ta oppdraget for meg.. de ville si ifra senere.. DHL har jeg ikke fått svar fra enda.. men på nettsiden står det vel ikke noe kriterier for privatpersoner etc? Her står det vel ikke noe som tyder på at de ikke sender for privatpersoner?
Rikken1969 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hva med et spedisjonsfirma? Finnes andre enn DHL vel?? Sjekk på frakt på gule sider.. Endret 17. oktober 2008 av Rikken1969
finfyr Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 Fikk følgende mail fra DHL: Kjære and_mit, Motorsykkler er ikke type gods som DHL frakter. Vi frakter heller ikke for privatpersoner. Skulle du ha ytterligere spørsmål angående denne henvendelsen, vennligst svar på denne mailen eller ta kontakt med DHL Kundeservice 810 01 345, tast 1 og henvis til MailTrack nummer 1374825. Vennlig hilsen DHL Express Ta en titt HER.
presets Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) GJenstår å se om jeg får samme respons fra DHL.. Men.. til gjengjeld.. Bring sier de fortsatt kanskje kan ta oppdraget for meg. Hei Jeg må videresende mailen til avsenders sted, så må de gi pris og avgjøre om de kan ta oppdraget. Med vennlig hilsen Bring Logistics AS Kundeservice Tlf: 09988 [email protected] www.bring.no ______________ Meyership i Mo i Rana sier at de skal hjelpe meg med å få transportert MTen min fra Nordland og til Akershus ihvertfall De tippet på fraktkostnad på ca to og en halv høvding Endret 20. oktober 2008 av Volfpac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå