Bulletus Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 (endret) Mange små morsomme ting i dette spillet Jeg var nedi en skummel crypt nettopp; der tok jeg lokket av en gammel kiste. Oppi kista lå det et skelett, det bevret,,, reiste seg halveis opp og laget en kvinelyd. Nå angriper den meg tenkte jeg , men den bare la lokket på plass over kista , tydligvis irritert over å ha blitt forstyrret . Endret 19. november 2008 av Bulletus
Bytex Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 (endret) Har en lvl 11 high elf, syns det blir litt kjedelig å bare trykke høyreknappen på avstand hele tiden, og bytte til meteor når det er en liten gruppe. Questene i starten virker også veldig kjedelige, men så har jeg bare aktivert 3. del i mainquest enda da. Jeg er litt komplettist, så jeg vil ha gjort ALLE småquestene i et område før jeg går til neste mainquest. Men da blir det endel kjedelig også "Kill 5 highwaymen"..."Kill 10 goblin shamans" etc. High elf sine random pratelinjer er også litt malplasserte. Holdt på å le meg skakk når jeg gikk gjennom Graveyard rett utafor high elf starten og klikka på alle gravene. Mye rare beskjeder og vitser på de steinene. "You think you're gonna get something special once you've clicked ALL the stones?" "This grave is reserved for bad critics" Endret 19. november 2008 av Bytex
Bulletus Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 (endret) Har en lvl 11 high elf, syns det blir litt kjedelig å bare trykke høyreknappen på avstand hele tiden, og bytte til meteor når det er en liten gruppe. Questene i starten virker også veldig kjedelige, men så har jeg bare aktivert 3. del i mainquest enda da. Jeg er litt komplettist, så jeg vil ha gjort ALLE småquestene i et område før jeg går til neste mainquest. Men da blir det endel kjedelig også "Kill 5 highwaymen"..."Kill 10 goblin shamans" etc. High elf sine random pratelinjer er også litt malplasserte. Mainquesten er den gyldne store ringen på mappet ikke sant ? sidequestene har mindre ringer ? Jeg er litt usikker.Jeg gjør vertfall alle questene jeg kommer over. Jeg spiller på silver-vanskelighets grad , det tvinger meg til å variere spells/combat litt samt bedre loot. Endret 19. november 2008 av Bulletus
Bytex Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 (endret) Ja, mainquest er den gule ringen, grønne ringer er quester du har completed, og grå ringer er stedene du skal til i quests som ikke er complete enda. Blå ringer er sånne delivery quester som starter en eller annen sidequest-linje. Dette er et av de første spillene jeg faktisk måtte sette meg å lese i manualen for å skjønne alle symbolene på kartet. Men jeg klarer liksom ikke å gå til neste gule ring før jeg sikker på at ALT er utforsket og alle småquests er gjort først. Redd for å gå glipp av noe, I guess. Og TAB-kartet er uunnværlig når man skal fra A til B, fordi kameraet alltid er zooma litt for nært så man knapt ser hva som er foran seg hele tiden. Er så dritlett å snu seg feil vei og springe motsatt retning av det man skal. Men etter jeg begynte å bruke tab-kartet mer aktivt ble det 10 ganger letter å navigere seg rundt. Springer ikke så ofte feil i kryss lengre Endret 19. november 2008 av Bytex
Bulletus Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 (endret) Ja, mainquest er den gule ringen, grønne ringer er quester du har completed, og grå ringer er stedene du skal til i quests som ikke er complete enda. Blå ringer er sånne delivery quester som starter en eller annen sidequest-linje. Dette er et av de første spillene jeg faktisk måtte sette meg å lese i manualen for å skjønne alle symbolene på kartet. Men jeg klarer liksom ikke å gå til neste gule ring før jeg sikker på at ALT er utforsket og alle småquests er gjort først. Redd for å gå glipp av noe, I guess. Og TAB-kartet er uunnværlig når man skal fra A til B, fordi kameraet alltid er zooma litt for nært så man knapt ser hva som er foran seg hele tiden. Er så dritlett å snu seg feil vei og springe motsatt retning av det man skal. Men etter jeg begynte å bruke tab-kartet mer aktivt ble det 10 ganger letter å navigere seg rundt. Springer ikke så ofte feil i kryss lengre Ja TAB er fint veldig bra funksjon ! Jeg har i tillegg satt kamera i fri-modus slik at jeg kan dreie hvordan jeg vil og man slipper den autozoominga og kan være litt på avstand hele tiden - slipper å miste fokus da Spillet har sine mangler og feil, men jeg koser meg lell Det er god punch i spillet . Satser litt på blacksmith , så jeg kan mekke våpen on the go Endret 19. november 2008 av Bulletus
Lego Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 (endret) Ja, mainquest er den gule ringen, grønne ringer er quester du har completed, og grå ringer er stedene du skal til i quests som ikke er complete enda. Blå ringer er sånne delivery quester som starter en eller annen sidequest-linje. Dette er et av de første spillene jeg faktisk måtte sette meg å lese i manualen for å skjønne alle symbolene på kartet. Men jeg klarer liksom ikke å gå til neste gule ring før jeg sikker på at ALT er utforsket og alle småquests er gjort først. Redd for å gå glipp av noe, I guess. Og TAB-kartet er uunnværlig når man skal fra A til B, fordi kameraet alltid er zooma litt for nært så man knapt ser hva som er foran seg hele tiden. Er så dritlett å snu seg feil vei og springe motsatt retning av det man skal. Men etter jeg begynte å bruke tab-kartet mer aktivt ble det 10 ganger letter å navigere seg rundt. Springer ikke så ofte feil i kryss lengre Ja TAB er fint veldig bra funksjon ! Jeg har i tillegg satt kamera i fri-modus slik at jeg kan dreie hvordan jeg vil og man slipper den autozoominga og kan være litt på avstand hele tiden - slipper å miste fokus da Spillet har sine mangler og feil, men jeg koser meg lell Det er god punch i spillet . Satser litt på blacksmith , så jeg kan mekke våpen on the go Ett annet tips er å endre options fila under c:Users:dittnavn:Appdata:local:Ascaron Entertainment: Sacred 2: Erstatt det som står under camera med: camera = { behaviour = 0, cam1_rotx_emax = -1.22, cam1_rotx_max = -0.99, cam1_rotx_min = -0.1, cam1_trackdist_max = 1200, cam1_trackdist_min = 100, cam2_rotx_emax = -1.22, cam2_rotx_max = -0.99, cam2_rotx_min = -0.1, cam2_trackdist_max = 1200, cam2_trackdist_min = 100, cam_autorot_speed = 0.5, cam_autozoom_max = 1200, cam_autozoom_min = 100, cam_autozoom_speed = 1, cameraDamping = 1, cover_detection_dist = 1000, customsettings = 0, dng1_rotx_emax = -1.22, dng1_rotx_max = -0.9, dng1_rotx_min = -0.48, dng1_trackdist_max = 710, dng1_trackdist_min = 150, dng2_rotx_emax = -1.22, dng2_rotx_max = -0.9, dng2_rotx_min = -0.48, dng2_trackdist_max = 710, dng2_trackdist_min = 130, editorDevCam = 0, heromenu_rotx_emax = -1.22, heromenu_rotx_max = -0.99, heromenu_rotx_min = -0.48, heromenu_trackdist_max = 510, heromenu_trackdist_min = 150, leaf_occlusion_fact_x = 1, leaf_occlusion_fact_y = 2, } Da kan du zoome mye lengre ut, dette ga meg mye bedre oversikt over hvor i terrenget jeg befinner meg. Du kan selvfølgelig endre tallene til noe som passer deg bedre. Verdiene på 1200 som står ett par plasser inni der er hvor langt ut du kan zoome. Endret 20. november 2008 av Lego
Bulletus Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 Jeg har ikke samme mappe inndelingen som deg , finner vel ut av det .
Lego Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 (endret) Nei det kan selvfølgelig variere =) Endret 20. november 2008 av Lego
AvidGamer Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 (endret) Vær obs på at Ascaron har uttalt at det er totalt forbudt å redigere alle filer unntatt options.txt filen. Så spiller du online med andre redigerte filer enn den er det grunn for å bli bannet. Du kan lage et Customsoption.txt fil og legge til endringer i den (ha den i samme mappen som options.txt), da slepper du å eventuelt ødelegge options.txt filen. Alt i Custom overstyrer den andre. Endret 20. november 2008 av AvidGamer
dekar24k Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Lite aktivitet i denne tråden synes jeg. Er det virkelig så få som spiller Sacred 2? Dette er det eneste ikke-MMORPG jeg har spilt på flere år som jeg ikke har blitt lei etter 20-30 timer spilling.
AvidGamer Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 (endret) Heh, er nok stille her fordi det er stor liv i de offisiele forum til Sacred 2. Jeg har sett det er flere som har "Location:Norway" der. Tror jeg har sett thecrow77, men mulig det er en med samme avatar. Endret 21. november 2008 av AvidGamer
Bulletus Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/sho...ead.php?t=52104 NY høvding patch er ute ! For de late, her er noen av hovedpunktene : The developers have been busy putting together this content update patch. As noted in our preview information thread, this should not be confused with a hotfix. This Patch, or Content Update, will do much more. It includes plenty of important fixes, but also adds new content desired by the community and developers. This Content Update Patch must be installed to access online play! This update includes the following changes (changes for all updates can be found here): Implemented a new ingame options menu. Added ten new bosses to reward exploration. Added eight new portals for more convenient travelling around Ancaria. New “level of detail system” for better general performance. Better pathing. End bosses use more/improved special abilities. Opponents in dungeons are more challenging now. Buffs can no longer be activated when the selected combat art slot is empty. Improved targeting with combos. Improved drop reward for the completion of side quests. “Mastery” of the skill "Enhanced Perception" will now yield significantly better chest drops. Failed quests no longer count as resolved quests in the game statistics. PvP: It is no longer possible to attack another player during his fade-in by joining a server at the start island. PvP: Target circle now shows under mounted players. Fixed that Inquisitor’s armor and clothes were detached from body with certain graphic settings. Fixed that PvP was possible in some cities. Fixed clipping issue during praying animation. Fixed sound issues for the mainquest dialogs. Fixed several possible causes for crashes. Fixed one cause for random decrease of fps. Several minor fixes for combat arts. Multi-hit combat arts performed with ranged weapons now have a limit of three projectiles. Fixed that the Temple Guardian did not move to attack when mounted on a horse. Mainquest related holograms in the jungle area are now working correctly. Quest log no longer needs to be activated after exit/load. New mini-sets are now dropping Set-items now drop much more often and earlier MP-Servers can now be opened and joined at any difficulty In MP the difficulty of the enemies is not global for the whole server anymore. If two or more players with different levels play in different parts of the world, each player has its own enemies with their own spawn level MP - mode "free game" and PvP now has open ship ports between the isles The teleporters in cities will be activated as soon as the city is discovered Boni on items are now displayed in red if they don’t affect the character. This can happen for example if they apply to the wrong character-class or if they augment a skill that the player has not yet learned Facetteleon now has less graphical effect issues with different detail levels Quest items that need to be collected now stack in the log In the sidequest "Kobold chief" it was possible that the sound was muted, this has been fixed Sidequest "A strange machine" had missing texts, this is now fixed Traps now work correctly. Only five side quests involving hirelings can be accepted at the same time. Fixed an issue where quest hirelings were resurrected with the hero if they died before the quest had been solved. Fixed an issue where dead enemies sometimes stood upright after they died. Fixed an issue where the “Swirling Mist of Miasma” sometimes stopped spawning undead creatures and could not be killed. NPC and PC forging have been rebalanced. Values now depend on the difficulty level. PC forging is now less powerful. When the Inquisitor had throwing stars or throwing daggers equipped the animation for the combat art “Mortifying Pillory” was broken. This has been fixed. Several levitating objects and minor terrain issues have been fixed. A refresh button for the server list is now available in the MP-Lobby. Fixed an issue where it was not possible to trade with a mounted hero. It is no longer possible to equip halberds in the left hand. Fixed an issue where players would receive only one item back in their inventory after placing stacks of potions or trophies into the player trade window and then canceling the deal by pressing [ESC]. Fixed an issue where the player was not properly teleported during the side quest “Ghosttown”. Dismounting now takes less time. The Content Update Patch can be downloaded via the homepage http://update.sacred2.com manually or by executing the “sacred2updater.exe” located in the root-folder of the game. We hope you enjoy your time in Ancaria. Your Sacred 2 Team " ENJOY !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå