uk187 Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Lånte bort cod til en kompis av meg. Han hadde nettopp kjøpt seg ny pc, så han skulle teste om spillet funka. Han prøvde å laste ned spillet, men fikk det ikke til, fordi det poppet opp feilmelding om at det er en fil som ikke ekisterer. Så han lasta ned spillet fra nettet og brukte cd- keyn min. han fikk kun spilt Mp. Da jeg tok den tilbake senere, prøvde jeg å installere spillet på pcen min, men jeg fikk opp samme feilmelding om error 1305. Dette skjedde ikke de første gangene jeg installerte spillet, da jeg hadde kjøpt d. Det er ikke no galt med pcen, fordi vi prøvde på pcen til kompisen min, og min egen pc, der spillet tidligere har funket heelt fint. til jeg lånte den bort. det er ingen synlige riper på cden. men den feilmeldingen forteller at det er en fil som ikke blir funnet, men den ligger inne på cden. Takker for svar ! Endret 15. oktober 2008 av uk187
Deosl Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=Er...3%B8k&meta=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå