Gå til innhold

Speedtouch ST780 (wlt?) og DMZ problemer


Anbefalte innlegg

Prøvde å sette opp dmz (Assign the public IP address of a connection to a device) for å kjøre en server i går. Når jeg var ferdig, prøvde jeg å velge unassign for å fjerne dette igjen, men nå er modemet rart. Dynamisk DNS virker ikke, og under "Broadband Connection"/"Internet" står det heller ikke public ip adresse lenger. Iflg webinterface på modemet står det ikke at noen pc skal ha public ip, men det er jo tydelig at modemet ikke vet sikkert hvilken ip den skal sette opp dynamisk dns til lenger. Hvordan i svarte får jeg modemet til å sette public ip til seg selv igjen som den har stått på siden det var nytt? Vet at det er mulig å gå inn på modemet og konfiguere via telnet, men jeg er ikke sikker på nøyaktig hvor det står om dette i konfigurasjonen. Noen som har samme modem som kan sjekke eller forklare meg det?

 

PS: jeg får brukt internett som før, med unntak av at de gangene jeg skal hente noe med uTorrent (f.eks. oppdateringer til WOW), så står det ikke en grønn hake lenger, men gul. uTorrent forteller at den ikke klarer å få innkommende koblinger. DS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...