Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men muggsopp er jo ikke noe bedre selv, dessuten er ikke dette .NET 3.5 men en C# 3.0 feature som funker fint på en .NET 2.0 JIT allikevel.

pwnd.

 

.NET 3.5 er Windows Workflow Foundation, Windows Presentation Foundation, Windows Card Space og LINQ utelukkende.

.NET 3.5 er .NET 2.0 + 1.5 siden det ikke er noen grunnleggende endringer i .NET 3.5 fra 2.0.

 

Manfred har også allerede sagt at det er kritisk at klienten tar imot ISO 8895 og ikke UTF-8, som jeg går utifra har noe med SMS eller noe slikt å gjøre.

 

Ok, jeg misforstod Manfreds innledende spørsmål.

 

Til din informasjon er XmlDocument, XmlElement, m.m. en del av System.Xml som i bunn og grunn er .NET 2.0. Bruker du XElements, er du over på System.Xml.Linq som igjen er en .Net 3.5 feature.

 

Manfred:

For øvrig, et lite Google-søk ville gitt deg dette: Svar på ditt problem. Denne skittkastingen kan du holde på med andre plasser der FUD er en akseptert norm.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Kan dere holde den barnslige "jeg er mye bedre en deg og derfor har ikke du noe å si"-holdningen?

 

Har slettet og redigert bort masse tøv og tull. Strengt tatt burde folk ha fått advarsel for brudd på §1:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Oppføre dere.

Lenke til kommentar

Det ser faktisk ut til at når du bruker en asmx/WebMethod sender den resultatet som UTF-8, samme hva du spesifiserer noen steder.

 

Litt info her: http://codeclimber.net.nz/archive/2006/11/...e-You-cant.aspx

We decided not to do this feature for 3 reasons:

 

1. UTF-8 can represent all Unicode characters

2. The Xml spec requires that all Xml processors understand UTF-8

3. We were short for time and there were other interesting features to consider.

 

We found out later that in the real world #2 just isn't the case. If we'd known that we probably would have made a different decision.

 

Det eneste jeg kan komme på er å lage din egen SoapExtension attribute og kjøre en replace i den etterpå. Good luck with that.

 

Eller å drite i hele webservice saken og lage dine egne websider for å returnere XML slik du vil ha den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...