Gå til innhold

Sims2 har kræsja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som kan hjelpe? Har trålt nettet etter løsninger og prøvd de, men ingenting fungerer....

Saken er som følger: har lastet inn og spilt sims2 (ikke noe kopi cd) i ca 3 uker på en ny pc (1 mnd gammel) - Fujitsu Siemens Amilo xa 2528 med Vista Home, dessverre.... Her om dagen skulle spillet åpnes og fikk da en feilmelding ca som dette "directx er ikke kompatibelt med grafikkortet. last ned directx 9.0c..". Jeg lastet det ned, oppdaterte driverne til skjermkortet (NVIDIA GeForce 8600M GS), avinnstalerte spillet og innstallerte det igjen. Kommer så langt at det skal begynne å laste, men kræsjer/stopper midt i nedlastingen.

Har lest at det kan være noe med at sims2 ikke tåler å kjøre med duo cpu, så jeg har prøvd å kjøre på en, uten hell.

Synes dette er så merkelig ettersom det er spilt uten problemer noen uker.. Noen som har løsning på dette, please?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer så langt at det skal begynne å laste, men kræsjer/stopper midt i nedlastingen.

Mener du at spillet stopper halvveis i loadingen?

Skrevet
Kommer så langt at det skal begynne å laste, men kræsjer/stopper midt i nedlastingen.

Mener du at spillet stopper halvveis i loadingen?

Ja, faktisk. Når jeg er så heldig å komme så langt da... Noen ganger så blir det bare sort skjerm (slik den er rett før introloadingen begynner).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...