ole_kristian_ Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Hei, har fått tak i ett Fence Audio element, men finner ikke ut hvor stor kasse jeg skal ha på dette elementet. Kassen må få plass bak i bilen min (Audi a4 1997mod) Hva mener dere jeg bør gå for? lukket kasse, eller bass-refleks? hører på rock, tecno og country. Hær har dere link til elementet : http://www.fenceaudio.no/product.cfm?id=38&path=13,27
TheKims Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Suggested box: Size: 35,5 litres inside volume Port length: 14,5 cm Port diameter: 9,5 cm Dette stod på siden du linket til. Visst du ikke har erfaring fra bilstereo anbefaler jeg lukket kasse.
ole_kristian_ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 haha, så ikke det jeg:) var trøtt:D Noen som har testet dette elementet? er det ett greit element? Hvor stor forsterker trenger jeg? -Ole kristian
TheKims Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har ikke personlig hørt det merket. Men vet at det er et billig merke så hadde ikke hatt for store forhåpninger. Jeg hadde gått for en mono forsterker fra f,eks dynabel. Bf 4501 Er en sinnsykt bra til den prisen. De har kampanje på den nu til 2798.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå