Gå til innhold

16 bit farge eller laver , når bilde er i bevegelse!


thunstop

Anbefalte innlegg

hei jeg kjøpte akkurat en packard bell maestro 220hd , var kjempe fornøyd helt til jeg begynte og studere bildet/filmer mere ,

 

det som er problemet er for eksempel at når jeg logger inn på windows vista så fader bildet vekk , når det skjer blir mye av fargene (grønne delen) akkurat som å se på 16 bit farger,

men er borte så fort den forsvinner eller stopper,

 

vis jeg for eksempel ser på film , vis de filmer rett mot ansiktet og de beveger ansiktet begynner det å bli 16 bit farge på/rund nesa osv.. (det er i alle fall der det er mest synelig) ser akkurat ut som om fargen blir satt ned på bevegelse ,

 

trudde det var skjermen som var ødelagt men hadde prøvd 2 andre skjermer og de hadde samme problemet , men ikke så tydelig, men det kan være grunnet at denne skjermen har bedre oppløsning .

 

 

 

på vedlagt bilde ser dere hva jeg mener med dårlig farge, (bare en ilustrasjon, men det er det nermeste jeg fant som ligner) vis du tenker deg de linjene med forskjellige farger , det er det jeg har som problem, dette oppstår da når vinduer fader (som login vinduet) eller film

 

 

håper noen kan hjelpe meg :cry:

bad_grapich.bmp

Endret av thunstop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har prøvd og forskjellige drivere, kan prøve og legge inn en versjon gamlere igjen,

 

det er også samme problemet i hd filmer , men der syntes det ikke så godt fordi det er høyere oppløsning, men fortsatt.

 

men siden samme problemet er i "vista login screen" så virker det ut som det er noe annet , testet denne skjermen på en annen pc og fikk samme problem der :S

Lenke til kommentar
jeg har akkurat samme greia... sinnsykt irriterende... vurderer å selge den, å kjøpe ny, men er ikke sikker på om det blir noe bedre... kan ikke han noe med anti-alaising eller noe? det er liksom ikkenoe som hjelper(O.o)

har du samme skjerm og ? eller bare samme problem ?.

 

skjønner ikke hva som gjør det , men det kommer ikke så tydelig frem når det er bra kvalitet

 

trur nok ikke det er anti-alaising

 

 

:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...