Gå til innhold

Nokia 7650 erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil gjerne høre om noens Nokia 7650 erfaringer.Vurderer å kjøpe

 

Jeg er kjempe fornøyd med min 3650! :D

Tror du heller bør satse på den, siden den har mmc og et bedre kamera/linse. :yes:

Dessuten koster den mindre enn 7650.

Men hvis du liker 7650 så er det en topp telefon!

Den fikk ikke terningkast 6 på amobil.no og dinside.no for ingenting! :smile:

Lenke til kommentar

Jeg glemte dessuten at 3650 har lengre stanbytid og taletid. :yes:

Og 3650 føles dessuten absolutt ikke billig!

Den føles meget solid, og det blir ingen "creeky" lyder hvis jeg "klemmer" på den.

Men jeg tror det ville vært smartest å kjøpe en 3650, for den kan brukes til mer, pga. utskiftbart minne.

Jeg kan nevne mp3 spiller, det er så og si ubrukelig på 7650 fordi den ikke har utskiftbart minne.

Så hvis du skal ta mange bilder og ha masse programmer til den, så tror jeg ikke det ville hvert så lurt å gått for 7650. :wink:

 

Tastaturet på 3650 blir du forresten meget fort vant til. :yes:

 

Lykke til!

 

PS: Molna kommer helt sikkert til å si at 7650 og 3650 er dårlig fordi de er nokia telefoner, og at du må kjøpe siemens sx1 istede.

Men sx1 kommer ikke før juli-august. :wink:

Lenke til kommentar
...men nokia har en tendens til å legge mer innsats i "toppmodellene". Ikke la ekstra finesser blende deg :)

 

trodde ikke de la noe spesiell innsats i noen av mobilene sine jeg? eller? jaja, jeg er glad jeg er ferdig med nokia.. Ericsson/SonyEricsson er så UTROLIG mye bedre (etter min mening), i alle fall for mitt forbruk...

Lenke til kommentar
...men nokia har en tendens til å legge mer innsats i "toppmodellene". Ikke la ekstra finesser blende deg :)

 

trodde ikke de la noe spesiell innsats i noen av mobilene sine jeg? eller? jaja, jeg er glad jeg er ferdig med nokia.. Ericsson/SonyEricsson er så UTROLIG mye bedre (etter min mening), i alle fall for mitt forbruk...

Det er spørs hvilken mobiler du forbinner med Sony Ericsson, det er ikke alle som er gode der også. Ikke det at jeg syntes alle nokia telefoner er gode også, men det er en del gode og en del dårlige der også! Nokia har i allefall en del flere mobiler flere en f.eks samsung, motorola, sony ericsson, siemens, panasonic! Ikke det at de lager dårkigere telefoner pga. de lager ganske få. Sony Ericsson har i allefall klart å lage mange det siste! Gleder meg til Siemens SX1, Siemens SL55, Sony Ericsson T610, Sony Ericsson Z1010, Neonode N1, Tel.Me. T919, Motorola A388c, Nokia 3300, Nokia N-Gage kommer så jeg for sett de!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...