Dernel Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Problemet kommer like etter at jeg har loada ferdig serveren, rekker ikke en gang trykke på play, før ejg får opp denne feilmemldingen: Har repatchet flere ganger, man funker fortsatt ikke, noen ganger er det bare crash to desktop uten noe som helst slags feilmelding. Noen som har en løsning? Endret 14. oktober 2008 av Dernel
Dernel Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Har nå reinstallert spillet, repatchet med en nynedlastet patch, men det funker fortsatt ikke :S
hightow Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Flere ting du kan prøve: * Slett profilen din fra Mine Dokumenter\Battlefield 2\Profiles (Ta backup først kan være lurt). * Oppdater PB manuelt. * Forsikre deg om at spillet ble patchet til siste versjon.
Dernel Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Prøvd alt det, hver gang jeg patcha stod det fortsatt 1.3 bak bf2 og SF i community. Komplisert hvordan, men det funker hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå