herlik Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg får ikke installert den nye itunes fordi det står at det er no feil med Quicktime. Avinstallerte Quicktime og sletta alle filer som innholder Quicktime, men det fungerer fortsatt ikke, fordi det står at itunes trenger Quicktime. Så skulle installere nye Quicktime, men det fungerer ikke. Det står at en nyere versjon allerede er installert, men den har jeg jo avinstallert. Noen som vet grunnen?
BIM-Tech Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Hei. Du får ikke innstallert på nytt fordi det gamle programmet ikke er avinstallert ordentelig. Gamle reg.filer ligger fortsatt i registeret. Du må bruke et ordentelig avinnstalleringsprogram eller et program som sletter rester etter tidligere programmer. Når du har fjernet det ordentelig så ville du kunne innstallere på nytt. Du kan prøve CCleaner: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
herlik Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Takk. På Multimedia under Programmer (CC cleaner) står det Quicktime Player og Quicktime Player Cache. Noe mer jeg skal krysse av utenom det som er allerede? RegEdit under Windows f.eks.? Kjørte CC cleaner og restarta PC'en, men fungerer fortsatt ikke Endret 13. oktober 2008 av herlik
p@ge Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 prøv med RegSeeker 1.55: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm går på " find in registry ", kryss av alle HKEY_ og fjern haken i " Backup before deletion " og søk etter Apple og Quicktime og slett det den finner. ( må dra ned/markere med muse på alt som kommer opp og høyreklikke på action for å få slettet alt på en gang ) lykke til
herlik Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 prøv med RegSeeker 1.55: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm går på " find in registry ", kryss av alle HKEY_ og fjern haken i " Backup before deletion " og søk etter Apple og Quicktime og slett det den finner. ( må dra ned/markere med muse på alt som kommer opp og høyreklikke på action for å få slettet alt på en gang ) lykke til Skal jeg slette alt på apple (søk) også? Vil ikke itunes ikke fungere som det skal da?
p@ge Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Skal jeg slette alt på apple (søk) også? Vil ikke itunes ikke fungere som det skal da? men den kan du installere på nytt
herlik Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Skal jeg slette alt på apple (søk) også? Vil ikke itunes ikke fungere som det skal da? men den kan du installere på nytt joa, men itunes trenger quicktime for å fungere, så hvis det fortsatt ikke fungerer etter jeg er avinstallert itunes, får jeg jo ikke brukt itunes Endret 15. oktober 2008 av herlik
p@ge Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 joa, men itunes trenger quicktime for å fungere, så hvis det fortsatt ikke fungerer etter jeg er avinstallert itunes, får jeg jo ikke brukt itunes når du reinstallere itunes, følger quicktime med !
herlik Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Nå har jeg avinstallert itunes, quicktime, fjernet alle reg filer og mapper, men det fungerer fortsatt ikke. Fantastisk. Noen andre tips ?
herlik Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Det oppstod en feil før itunes kunne konfigueres, er meldingen jeg får når jeg skal kjøre installasjonsfilen
p@ge Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Det oppstod en feil før itunes kunne konfigueres, er meldingen jeg får når jeg skal kjøre installasjonsfilen dette er da merkelig, har selv av-/re-installert itunes og quicktime flere ganger uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå