Gå til innhold

Øyer LAN 2008


Anbefalte innlegg

Øyer LAN blir igjen arrangert, i helgen 19. - 21. desember på Quality Hotel Hafjell i Øyer (Ved Hafjell, Lillehammer)! Det kommer til å bli mye julestemning på LANet da det er såpass nærme jul, vi vil vise disneyfilmer på projektor såfremt det lar seg gjøre, vi vil ha et juletre i salen og kanskje noen compoer som har dette temaet?

 

Finn det ut ved å dra på Øyer LAN! Påmelding er oppe på http://partyreg.net - Øyer LAN 2008. Det er allerede 80 påmeldte, og maks 138 plasser. Her gjelder det å ikke være treg, kjøp billett i dag! Vi har også et kjempetilbud på mat i samarbeid med Quality Hotel Hafjell, for et tilleg i prisen på 100,- får du frokostbuffet og en middagsbuffet med hamburger og pølser med tilbehør! Vi har også et flott tilbud på hotellrom (enkelt/dobbelt) på 550,- pr. natt! :) Billett for hele arrangementet med pc koster 300,-

 

Mer informasjon om oss ligger på hjemmesiden vår, http://oyer-lan.net

Er det noe dere lurer på er det bare å kontakte meg på [email protected] eller skrive her :)

 

 

Mvh

Øyer LAN Crew

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tenker du på? Salen vi skal ha det i er 25x13m og det er fem utganger fra salen. Tre av disse vil bli stengt så vi bruker bare to av sikkerhetsmessige årsaker og for at det skal bli lettere for oss og holde oversikt. I enden er det en stor låvedør som vi bli holdt stengt. Det er en scene med projektor og stort lerret foran hvor vi vil vise informasjon og underholdning. Anlegg skal vi leie, usikkert fra hvem. De tre dørene som er tegnet opp på seatmapet på www.partyreg.net går rett ut til en gang og videre rett ut via to større dører som du ser. En av disse vil bli brukt til innslipp og deretter inngang/utgang. Utenfor er det en stor plass som brøytes hver dag så det vil ikke bli vanskelig å komme frem. Det er også en stor parkeringsplass på hotellet som kan brukes.

 

Toaletter ligger "rett bak scena", det er også toaletter hvis man går opp en trapp heller ikke langt unna salen. Selve salen er stor og fin og egner seg, etter det jeg ser, veldig godt for et sånt arrangement! :D Det er halvveis teppe og halvveis parkett på gulvet (parkett hvor deltakere skal sitte).

 

Noe mer du lurte på ? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Da er det jo LillehammerLAN! Hadde vel vært best for begge parter om de ikke konkurerte!

Hjemmeside?

 

Er enig med at ett lan holder lenge til en helg...

Glede seg til LillehammerLAN da... :thumbup:

 

 

Edit: Sorry...tok meg akkurat 10 sek fra jeg posta til å finne det ut...

Endret av hYLeAPe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...