Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skulle ønske eg var forelska..


Gjest Den som lurer

Anbefalte innlegg

Gjest Den som lurer

Hei og hopp alle sammen!

 

Eg går rett på sak ; Eg er sammen med ein jente, hun er skorer høgt på alle ting eg liker med damer. Hun er pen, deilig, tar inisativet, flink til å prate, og sånne ting,

Eg liker hun kjempe godt, men det er ein ting. Eg er ikkje forelska.

Eg veit at man ikkje bestemmer om man vil bli forelska eller ikkje, men eg skulle bare ØNSKE eg var forelska i ho, men eg klarer det ikkje! eg e overhode ikkje forelska, og av og til e eg meir usikker på forholdet vårt, sjølv om ho skorer høgt på alt eg liker me ei dame!

Kva skal eg gjer kara?

 

Vi er begge 18 år.

 

Eg e sånn at eg kan vere player ein dag, og skikkeli good boy friend ein anna dag. Dvs. at eg ein dag for lyst på alle damene eg ser, og ein anna dag får eg lyst på kjæresten min. Kan dåkke ver så snill å hjelpe meg?

Om dåkke trenger meir detaljer, sei i frå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det du egentlig skal ha hjelp til?

Ingen kan hjelpe deg i å bli forelsket hvis du ikke er det.

Når du sier du er player en dag, har du bare lyst på andre damer? eller driverer du med andre damer da?

Du er ikke player fordi du har lyst på andre damer. Så sant du ikke gjør noe mer.

Lov til å titte i butikken uten å kjøpe.

Lenke til kommentar
Eg e sånn at eg kan vere player ein dag, og skikkeli good boy friend ein anna dag.

 

Eg likte denne:D Med mindre du meier ned damer annen hver dag og går tilbake til dama di med god samvittighet, men det tviler eg på så. Denne kan du ta med god samvittighet. Selv om man er i forhold skal man jo se på andre damer, hvis du tror at dama di ikke gjør det motsatte tar du feil. Hun vil bare ikke innrømme det hvis du spørr henne rett ut.

 

Det er egentlig først fare hvis du ikke får følelser for dama di etter en god stund at du bør revurdere hvorfor du er sammen med henne in the first place.

 

jeg ble ikke forelsket i exen min etter 6 mnd eller noe :O

 

Huff, da ikke si at det var det som var grunnen for bruddet:S

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Gjest Den som lurer
Hva er det du egentlig skal ha hjelp til?

Ingen kan hjelpe deg i å bli forelsket hvis du ikke er det.

Når du sier du er player en dag, har du bare lyst på andre damer? eller driverer du med andre damer da?

Du er ikke player fordi du har lyst på andre damer. Så sant du ikke gjør noe mer.

Lov til å titte i butikken uten å kjøpe.

Det eg trenger hjelp til er å finne ut av kva eg skal. Om eg skal forsette å vere sammen me hun, eller om eg skal gjer det slutt.

 

Nei, eg er ikkje sånn player som hopper fra dame til dame, eg var det før, men roa meg ned nå. DEt eg meiner me player er at eg ser ei dame, får lyst på ho, osv. :p

 

Probin : Eg har vert sammnen med kjæresten min i snart 4 måneder, men har vert vekke fra ho i 2 måneder i sommerferien, kan hende det ødela litt for meg ?

Lenke til kommentar

Jeg tror du kommer til å angre hvis du slår opp. Det er da du skjønner hvor glad du faktisk er i henne, og da spørs det om du får muligheten til å ta henne tilbake. Det høres jo ikke ut som du er lei av henne, så gi det litt tid. Hvis forholdet blir kjedelig eller du blir lei henne, så kan du slå opp. Bare ikke ta noen forhastede beslutninger ;)

Lenke til kommentar
Gjest den som lurer
Jeg tror du kommer til å angre hvis du slår opp. Det er da du skjønner hvor glad du faktisk er i henne, og da spørs det om du får muligheten til å ta henne tilbake. Det høres jo ikke ut som du er lei av henne, så gi det litt tid. Hvis forholdet blir kjedelig eller du blir lei henne, så kan du slå opp. Bare ikke ta noen forhastede beslutninger ;)

 

Sant så sant du, eg likte svaret ditt!

Har jo følt litt savn for ho

 

Tusen takk til alle sammen, eg trengte det virkelig asso!

 

Takker og bukker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...