Gå til innhold

3G fra Netcom - bare dritt?


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg har nettopp fått meg Netcom 3G surfing på min Macbook pro.

 

Jeg reagerer på at det er veldig ustabilt. Flere ganger må jeg ta ut USB duppedingensen og sette den inn igjen.

 

Av og til må jeg gjøre dette flere ganger i timen.. andre ganger funker det i flere timer i strekk..

 

Jeg er i Bergen og det burde vel vært dekning her?

 

Er det andre som opplever dette. Jeg har også prøvd min Virutell pc på min mac for å se om det er mer stabilt på pc.. men neida.. samme dritten.

 

Er det bare meg????

 

EDIT:

Bare nå mens jeg har skrevet dette har jeg måttet restarte 2 ganger!!!! Er det normalt???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Det er nok noe med dekningen der du oppholder deg. Her jeg bor kan jeg ha linjen oppe i flere døgn i strekk, både på Mac og PC, ute boe som helst brudd.

 

-s

Jeg har bare gode erfaringer med dekning og hastighet, selv om jeg ikke har noe statistisk materiale å slå i bordet med. Men derimot opplever jeg rett som det er at såpestykket (modemet) detter ut. Derfor bruker jeg i stedet SonyEricsson PCSuite med tilkoplet W910i. Da går det så det griner...

 

Edit: akkurat nå (kl 10:19) har jeg en nedlastingshastighet på 1,7-2 sånne-dere-vet pr sekund, midt på tjukkeste Helsfyr. Og her står næringsbyggene tett.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...