Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Starte opp ungdomsklubb? Sarpsborg kommune.


Anbefalte innlegg

Hei å hopp.

sitter her da med flere som har planer om å starte opp en ungdomsklubb for nærmiljøet i sarpsborg. Vi har EPA kulturhus her, men det er veldig mange som velger og ikke gå dit pga veldig mange grunner.

 

Grunnen til at jeg la denne tråden her var jo at det handler om barn/ungdom og bør plasseres ett sted der foreldre og barn/ungdommer kan være med på "diskusjonen".

 

Så til saken. Hva trengs for å starte en ungdomsklubb?

 

- Et sted å være? Et stort lokalet med flere rommuligheter. ( Kan man søke midler fra kommunen eller andre orginasjoner? )

 

- Folk som er villig til å trå till og gjøre det til et trygt og koslig sted å være!.

 

- Hva kan man gjøre der? ( jo, surfe på nett. Ha en god stund med venner, spille playsation på storskjerm kanskje? , Muligheter til mat laging? Musikk , dans, og drama?

 

 

noen tips her? Hva kan man søke kommunen om? hvordan gjør man dette? Tips Tips Tips..

 

:):):)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo! Jeg må si at det er et utrolig fint tiltak du kommer med, og et utrolig godt forslag. Jeg tror ungdommen i Sarpsborg trenger dette. (Er selv fra Sarpsborg). Men hva slags aldersgruppe er det snakk om?

 

Du kan jo slenge inn en søknad til kommunen å høre hva de sier. Jeg vet ikke hva de sier, men er diskoteket på Hannestad lagt ned? Vet ikke om du husker det. I såfall så var det kanskje en grunn til det.

 

Men for all del, hør hva de har å si. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Er selv fra sarpsborg! bare å si ifra om du trenger underskrift eller 2:) kan sikkert få med fler på underskrifter :D

 

Hva med øvingslokal(lokaler) for folk som spiller i band.

 

kafe-hjørne er alltid like koslig! billig kaffe med bra pris på påfyll

(kaffe for 30 kr.. så får du klippelodd med 5 gratis påfyll eller noe)

 

trur det er sånn.. om du får nok med underskrifter så får du støtte av kommunen osv

Endret av probin
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Guest_isa_*
Er selv fra sarpsborg! bare å si ifra om du trenger underskrift eller 2:) kan sikkert få med fler på underskrifter :D

 

Hva med øvingslokal(lokaler) for folk som spiller i band.

 

kafe-hjørne er alltid like koslig! billig kaffe med bra pris på påfyll

(kaffe for 30 kr.. så får du klippelodd med 5 gratis påfyll eller noe)

 

trur det er sånn.. om du får nok med underskrifter så får du støtte av kommunen osv

 

 

Ta deg en tur til kulturkvartalet på mandag kl 18, da får du se øvingsløkal og litt info og gratis kaffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...