haarod Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jeg trenger noen skikkelige countrysvisker, som f.eks. Rascal Flatts med What Hurts the Most og Alan Jackson med Remember When. Vet ikke hvor høyt slik musikk står her på forumet, men håper noen har noen forslag! Endret 12. oktober 2008 av haarod
darling Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Garth Brooks - The Thunder Rolls. Nydeleg tekst og sang, sjølv for ein som eigentleg ikkje liker country. Få tak i live-versjonen;)
Pasient Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Allison Krauss feat Brad Paisley - Whiskey Lullabye. En absolutt nydelig sang.
haarod Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 Skal sjekke ut Garth Brooks. Whiskey Lullaby kjenner jeg rimelig godt fra før, og jeg er veldig enig med deg
dj_vega Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Sjekk ut The Mavericks. Det er noe av det jeg hører mest på. Synd at de har sluttet, så nå er det Raul Malo som er solo, men han er flink. Og ikke minst stemmen
AmazinglyConfused Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Kanskje ikke en sviske, men Julie Roberts har noen fine sanger. Break down here anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå