Gå til innhold

BK: Rødtråd for kjøkkenutstyr.


Eirikant

Anbefalte innlegg

Litt usikker på tittel.. men men

 

Det er lenge siden jeg har postet noe her, det er grunnet til alt for mye skole og saker.

 

Men har da laget en bildeserie med ting fra kjøkkenet på en litt anderleddes måte. Håper dere liker det.

Bilde serien er tilsammen på 6 bilder, men legger kun ut de jeg følte ble best.

 

post-139142-1223763401_thumb.jpg

post-139142-1223763437_thumb.jpg

post-139142-1223763419_thumb.jpg

 

exif:

F/8

100 iso

2.0 sec

 

Glad for alle tilbakemeldinger !:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fin ide og fin dyster stemning. Men når jeg leser tittelen ønsker jeg meg litt rødere "rød tråd" og att motivene kommer litt tydligere fram i forhold til bakgrunnen.

 

 

Det var litt vanskelig å få de tydeligere fram med lysoppsette jeg brukte.. Men jeg skal se hva jeg kan gjøre med fargen på tråden litt senere :))

 

Takk for tilbakemeldingen uansett. :)

Lenke til kommentar

Knakende tøffe bilder, elsker den kalde og litt gufne følelsen man får av å se på bildene.

Det første jeg tenker er krig og nød og minimalistisk fordi menneskene ikke hadde råd til mange fancy gjennstander

 

Jeg mener at du ikke bør endre fargen på tråden, jeg liker utykket bildene har nå. Gjør man trådene rødere ser det blir blodig og brutalt ut.

Endret av Ardisrawr
Lenke til kommentar
Knakende tøffe bilder, elsker den kalde og litt gufne følelsen man får av å se på bildene.

Det første jeg tenker er krig og nød og minimalistisk fordi menneskene ikke hadde råd til mange fancy gjennstander

 

Jeg mener at du ikke bør endre fargen på tråden, jeg liker utykket bildene har nå. Gjør man trådene rødere ser det blir blodig og brutalt ut.

 

Tusen takk :) Hyggelig å høre.

 

Etter min mening: Genialt, en ren genistrek. Alt er perfekt! Elsker slikt!

 

Takk :)

 

Denne likte jeg!

 

Jeg har brukt litt tid på å se på kollasjer i det siste og denne synes jeg gjør det bra. Jeg har ikke noe å utsette på bildene. Liker det at tråden mister kontrollen over kjøkkenredskapene :)

 

Takk, det er hyggelig å høre :) Gjør at norsk timen ikke blir så kjedelig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...