Gå til innhold

Hvilken 19" CRT (igjen)


kaptein

Anbefalte innlegg

Kommer her med en problemstilling som har vært fremmet mange ganger her på forumet, skal kjøpe skjerm, men er usikker på hvilken.

Har funner meg to skjermer som koster rundt 3 tusen da jeg (ehh dama) ikke har noe særlig lyst til å bruke mer på den.

 

ViewSonic P 90f

http://www.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=21019

 

LG Electronics 19" F900B

http://www.databutikken.com/no/default.php...p?artId=LGF900B

 

Har sett at P 90f har vært diskutert med forskjellige erfaringer, men lurer på om det er noen som har sett begge disse skjermene og har noen innspill å komme med....

 

Er ikke enkelt å kjøpe skjerm når en ikke har fysisk muligheten til å se den før en kjøper, blir nesten som å kjøpe et par høytalere kun ut i fra spesifikasjonene.

 

Alle konstruktive innspill mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Angående det at folk har forskjellige erfaringer, og at det er delte meninger ved skjermen, kan jeg jo si at de som er misfornøyd skriker høyere enn de som er fornøyd. Er ganske sikker på at ca 80% av de misfornøyde skriker for full hals, mens de misfornøyde er kanskje 10% av den totale mengden av kjøperne ab skjermen.... :roll:

 

Skjønner? :wink:

 

Har selv en Viewsonic p95f, og vurderer å kjøpe meg flatskjerm da jeg skal flytte inn i en mindre leilighet. Har ikke bestemt meg for noen pris enda, men hvis du er interessert, kan du sende meg en pris på [email protected]

 

Skjermen kostet 4500NOK ny (tror det var rundt det + frakt) og er ca 1.5 år gammel... Men den har de beryktede svarte stripene.... :) (som jeg ikke legger merke til lenger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...