Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke hva som er på markedet, så hva bør jeg prøve?

Pose, ikke så veldig mye sterkere enn general og helst ikke renne veldig. Litt mere konkret; HVA BØR JEG PRØVE? :p

Skruf porsjon! Den er fin, renner ikke forferdelig heller.

• Liker 1
Skrevet

Samme som all annen snus. Anbefaler deg riktignok å prøve noe annet enn skruf, ikke fordi skruf er dårlig, men fordi jeg er lei av at det skal være "kult" å snuse skruf. Bedre om folk kunne variere så merker som Grovsnus og Ettan ikke forsvant fra butikkene.

Skrevet
Samme som all annen snus. Anbefaler deg riktignok å prøve noe annet enn skruf, ikke fordi skruf er dårlig, men fordi jeg er lei av at det skal være "kult" å snuse skruf. Bedre om folk kunne variere så merker som Grovsnus og Ettan ikke forsvant fra butikkene.

sant nok

• Liker 1
Skrevet
Ettan porsjon.. Er det noe og satse på? ;P

Ja, det er en god startsnus. Om du skulle ønske å starte med løssnus senere, kan du gå over til ettan løs og, som er en utrolig bra løssnus.

Så hvis dere trur Ettan porsjon er noe, så blir det nok det!

Tror ikke. Vet.

Skrevet
Vet ikke hva som er på markedet, så hva bør jeg prøve?

Pose, ikke så veldig mye sterkere enn general og helst ikke renne veldig. Litt mere konkret; HVA BØR JEG PRØVE? :p

Lucky Strike Orginal, mener og huske at den ikke renner så mye.

Skrevet

Men er den sterk da?

Noen som har flere tips til en nybegynner? Har ikke snusa på en uke eller to nå (faktisk!)

Snusa NESTEN en boks, før jeg "slutta".

Første gangen ble jeg kvalm, og kasta opp. Vil dette skje igjen? Hva kan jeg gjøre for og unngå dette? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...