Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om noen tollere som strippa bilen totalt, rev av dørpanel osv, for så nekte å sette det sammen igjen.. Er det rart det er krig i verden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bra det er x personer som spør om det samme hver uke. Det er helt opp til deg, ta å prøv deg frem. Jeg feks liker ettan veldig godt, også har jeg også sansen for skruf tranbär nå og da. Skruf original er jo heller ikke å forakte.

Endret av drz
Skrevet
Bra det er x personer som spør om det samme hver uke. Det er helt opp til deg, ta å prøv deg frem. Jeg feks liker ettan veldig godt, også har jeg også sansen for skruf tranbär nå og da. Skruf original er jo heller ikke å forakte.

Hvor mye nikotin er det i Skruf tranbær egentlig?

Skrevet

Holdt meg til å bare bomme siden jul, vurderer å starte igjen. Slutta fordi moren min er klikk. Her er greia, har tenkt til å spørre henne om jeg får lov. Da må jeg selvfølgelig ha noen overbevisende argumenter. Noen som har noen de tror kan hjelpe meg ( hun er ganske streng så trenger bra argumenter) og please ikke skriv eksempel så slutt da! Er ikke det jeg er på jakt etter ;)

Skrevet (endret)

Joda, bare si at det er bedre at du tar deg en snus enn at du tar deg en hasj :p Funker for noe ihvertfall.. Og så kan du si at du får et surere miljø i munnen, som fjerner skadelige bakterier osv, finnes mye tull du kan si til folk som ikke kan alt om snus osv.

Endret av imapwnu
Skrevet
Jeg skal kjøpe porsjon snus etterpå.. Noen tips til hva jeg bør kjøpe?

Pleier vanligvis å bruke Skruf sterk og General sterk.

Kjøpte Skruf Sterk i dag. Hvilken herlig snus! Har bare forsøkt General Portion og General Portion White før. Skruf <3

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Holdt meg til å bare bomme siden jul, vurderer å starte igjen. Slutta fordi moren min er klikk. Her er greia, har tenkt til å spørre henne om jeg får lov. Da må jeg selvfølgelig ha noen overbevisende argumenter. Noen som har noen de tror kan hjelpe meg ( hun er ganske streng så trenger bra argumenter) og please ikke skriv eksempel så slutt da! Er ikke det jeg er på jakt etter ;)

Hva med og si at du har lyst og begynne og snuse og at det er ditt egent valg ?

Gå gjerne med snus i leppen hjemme også.

Skrevet
Nei, som du ser på de andre er det spesifisert 8mg/g. Ville da tro at de hadde skrevet det på disse og?

Veldig rar side det der, det er en kategori 9mg/g, en kategori 8 mg/g og 11 mg/g + average...tror vi kan si at myusteriumet er uløst, men jeg mener da 8 mg/g :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...