Gå til innhold

Lage presentasjon i After Effects


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg så nettopp en presentasjon, akkurat som en PowerPoint presentasjon hvor man klikket for å komme seg videre til neste skjermbilde. Men denne presentasjonen var laget i Adobe After Effects, så jeg lurer bare på hvordan man gjør at den ikke går videre til neste "skjermbilde" før man klikker med musen?

 

(Presentasjonen så selvfølgelig mye bedre ut enn en PP presentasjon, så derfor vil jeg helst bruke AE til å lage presentasjoner)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke dumt det nei. Kanskje jeg kan lage mange små filmer der hver film er et "lysbilde", da slipper jeg å trykke for at den skal stoppe. Men da trenger jeg en spiller som fryser siste skjermbilde av filmen, og hopper til neste film når jeg trykker "n" eller noe. Blir kanskje litt mange krav her :) Men finnes det noen slike spillere som stopper på siste skjermbilde, de du nevnte kanskje?

Lenke til kommentar

Hva med en film pr slide i Power Point? Vet dog ikke helt hvor godt det vil funke.

En annen løsning kan jo være en ganske enkelt flash-fil som stopper på angitte frames, og med en playknapp som dekker hele skjermen.

 

Ellers er det også mulig å scripte dette på en DVD-/Blu-Ray-/HD-DVD-video plate ved pruke pause som post action for hvert kapittel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...