Gå til innhold

lost odyssey disc 4


Ball3

Anbefalte innlegg

hadde ingen problemer før jeg kom til disc 4.Begynte med at xboxsen ikke ville akseptere discen før ca 4de forsøk,og etter det bare helvete.Disc unreadable går igjen hele tiden,ser også under spillingen så lagger\hakker det.Er det noen andre som har vært ute for dette,og hva gjorde dere?Virker for meg som det er en produksjonsfeil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest om flere som har hatt problemer med disc 4, så det er nærmest garantert der problemet ligger. Opplever jo selv at xboxen høres ut som en jet-motor når jeg putter disc 4 inn i dvd-spilleren. I tillegg virker gameplayet til tider mer laggy på disc 4 enn på andre discs.. Du bør prøve å få byttet inn discen/spillet, om du har mulighet til det.

Lenke til kommentar

Disc 4 var pakket inn for seg selv og hadde en annen farge på bildet som var på plata i forhold til de 3 andre discene.Så på et annet forum at det kunne være problem med denne discen og at man kunne bytte disc 4 i butikken eller sende discen til MS for å få en ny.Dette kunne ta 6 uker og kostet dessuten 10pund.Blir nok en tur til EL kjøp for å bytte.Begynte spillet på ny (103t var spilt).Synest spillet var så bra at det gjør ikke såå mye.Har dessuten en gammel savefil fra disc 4.Devil=Ball3.Ball3=Dvil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flere enn meg som sliter med disk 4 ser jeg ja. Godt å ha mer å slå i bordet med når jeg skal bytte i morgen.

 

Det er jo opplagt snakk om en feilproduksjon her, vil ikke da et bytte i butikk gjøre at jeg kun får nok en defekt disk? Tror ikke Lefdal selger så ufattelig mye av dette spillet at de har fått inn en ny sending på den måneden det er siden jeg kjøpte det.

 

Jeg nekter selvfølgelig å betale noe som helst for en reklamasjon, så da er bytte i butikk eneste utvei?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Flere enn meg som sliter med disk 4 ser jeg ja. Godt å ha mer å slå i bordet med når jeg skal bytte i morgen.

 

Det er jo opplagt snakk om en feilproduksjon her, vil ikke da et bytte i butikk gjøre at jeg kun får nok en defekt disk? Tror ikke Lefdal selger så ufattelig mye av dette spillet at de har fått inn en ny sending på den måneden det er siden jeg kjøpte det.

 

Jeg nekter selvfølgelig å betale noe som helst for en reklamasjon, så da er bytte i butikk eneste utvei?

fikk bytte spillet,evt penga tbake.tok sjansen på et nytt lost oddysy og der funka disc 4.ps husk kvittering.
Lenke til kommentar
Dere kan jo prøve å vente til høstupdaten kommer den 19. november, kan hende dette problemet forsvinner om man installerer disk 4 på harddisken?

 

Er jo verdt et forsøk, men spørs om den vil klare å innstallere spillet når den ikke klarer lese cden i det hele tatt :hmm: Xboxen klarer ikke identifisere spillet som Lost Odyssey engang, det står bare "play disc" i den lille ruta nederst på dashboard.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...