Nevvis Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Trenger en key til retail wow. Har en på vei i posten, men kunne tenke meg en med en gang.. Så, noen som tilfeldigvis har en uregistrert key liggende? Får tilbake en annen uregistrert i løpet av få dager i såfall.
Lycantrophe Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Du kan få en konto-invitasjon av meg. Funker midlertidig, så har du noe å gjøre mens du venter på key.
Nevvis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Har liksom en trialaccount, men har nådd limiten på lvl 20, så må enten vente eller starte ny char
Nevvis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Njet, kaller meg Buskmann, Balnazzar.
SeT Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Kjøp en key fra offgamer.com Det tar deg 5 min så har du cdkeyen din!
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Han har jo kjøpt, bare at han venter. Ingen vits å kjøpe 2 stk.
Nevvis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Bah, hadde jeg bare visst om offgamer tidligere Men takk for hjelpen uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå