Gå til innhold

Guild Wars, noen her som spiller dette? Hvis det er så fortell litt om din erfaring så langt:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spilt 2400 timer ca, over 3 år. Har 10 chars i lvl 20. Legg meg til, kan joine dere å spille. Gøy me norske folk for en gangs skyld. Main: Quad The Barbarian

Skrevet (endret)

AAAHAHA fattig ....fant ut at dervish er konge btw. Fram til lv 5 hvertfall, har ikke kommet lengre.

Har et lite problem da...Når jeg skriver /bonus så får jeg jo mange "kjekke ting" men jeg klarer ikke å kvitte meg med de tinga som jeg ikke skal bruke.

+end et spørsmål. Når jeg identifyer et blått/lilla/gult salvage item...skal man bruke salvage kit på dem etterpå for å få tak i upgrade-components??

Endret av kristianfredrik
Skrevet
Har et lite problem da...Når jeg skriver /bonus så får jeg jo mange "kjekke ting" men jeg klarer ikke å kvitte meg med de tinga som jeg ikke skal bruke.

+end et spørsmål. Når jeg identifyer et blått/lilla/gult salvage item...skal man bruke salvage kit på dem etterpå for å få tak i upgrade-components??

Du tar opp inventory (trykk i) og drar tingene i søpla (som er til høyre for bagene dine) for å ødelegge dem.

Du må bruke Expert, Superior eller Perfect salvage kit for å få tak i upgrades. Vanlig Salvage kit funker ikke (sjelden om den gjør det). Når du bruker Perfect blir itemet garantert ikke ødelagt.

Skrevet
AAAHAHA fattig ....fant ut at dervish er konge btw. Fram til lv 5 hvertfall, har ikke kommet lengre.

Etter at du har identifyet, så bruker du expert salvage kit ;)

Skrevet

Special Treats Weekend

This holiday weekend, from Noon Pacific (-8 GMT) this Wednesday until 11:59 PM Pacific (-8 GMT) on Sunday, November 30, you will find Slices of Pumpkin Pie and Hard Apple Cider as random drops throughout all the lands of Tyria!

Dette skal bli bra ^^ Raptor farming, her kommer jeg!

hehe, har også planer om å skaffe legendary survivor til min nye assassin. Den forrige døde med 1,2mill xp >,< var 100k fra legendary survivor.. Men pc'en krasjet (bluescreen of death) og jeg døde :( Men men, er bare til å starte på ny :p

Skrevet
Special Treats Weekend

This holiday weekend, from Noon Pacific (-8 GMT) this Wednesday until 11:59 PM Pacific (-8 GMT) on Sunday, November 30, you will find Slices of Pumpkin Pie and Hard Apple Cider as random drops throughout all the lands of Tyria!

Dette skal bli bra ^^ Raptor farming, her kommer jeg!

hehe, har også planer om å skaffe legendary survivor til min nye assassin. Den forrige døde med 1,2mill xp >,< var 100k fra legendary survivor.. Men pc'en krasjet (bluescreen of death) og jeg døde :( Men men, er bare til å starte på ny :p

Uff da :O

Skrevet (endret)

Har lagd en E/Mo (emo, :p) som jeg skal lvle opp sammen med en venn sin assa:)

Hot Pizzaa (lvl 10 atm)

Har forresten fått en slice of pumpkin pie:P

Endret av Mufcy93
  • 1 måned senere...
Skrevet

Her er mine nåværende, alle er seff lvl 20:)

Pizzasin X (assasin)

Mafciago X (warrior)

Pizzadervish X (dervish)

Hot Pizzaa (elementalist)

Holy Pizzaa (monk)

Tasty Was Pizza (ritualist)

Minion Pizza (necromancer)

Paragoni Pizza (paragon)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...