Fat_ASS Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 har fått litt dilla på nicleback og three doors down i det siste... Vet dere om flere artister som har lik spille/sangstil som kanskje særlig nickleback? Skulle gjærne funnet flere slike artister...hører meg fort lei på sanger fra samme artist såh:(
Fat_ASS Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Theory of a Deadman! hørtes dystert ut:O vi liker dystert
AmazinglyConfused Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Shinedown er en av mine favoritter. Du bør sjekke ut simple man, burning bright og 45.
Fat_ASS Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 her strømmer det virkelig på=) skal gå gjennom alle å se om det er noen jeg liker bedre enn andre...=)
KNB Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Foo Fighters? Har bare hørt en sang men det ligner litt tror eg
Jethrotulling Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 last.fm anbefaler: * Papa Roach * Puddle of Mudd * Three Days Grace * Fuel * Creed
Alinoe Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Uenig med papa roach. Three Days Grace er nok passende ja.
Fat_ASS Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 last.fm anbefaler: * Papa Roach * Puddle of Mudd * Three Days Grace * Fuel * Creed ja Creed er veldig likt...hadde helt glemt av de...
tjalla Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) last.fm anbefaler: * Papa Roach * Puddle of Mudd * Three Days Grace * Fuel * Creed ja Creed er veldig likt...hadde helt glemt av de... http://www.youtube.com/watch?v=WMiSiTcz5lo Fryktelig kjedelig musikk men man prøver da å hjelpe uansett. Endret 8. oktober 2008 av tjalla
Alinoe Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vil også sterkt anbefale Our Lady Peace. Ett av mine favorittband! Mye dødsbra der.
Jethrotulling Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 last.fm anbefaler: * Papa Roach * Puddle of Mudd * Three Days Grace * Fuel * Creed ja Creed er veldig likt...hadde helt glemt av de... http://www.youtube.com/watch?v=WMiSiTcz5lo Fryktelig kjedelig musikk men man prøver da å hjelpe uansett. Alle nonner drar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå