Lurvefranzen Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hei, Har bestilt Komplett Gamer i25 - Creative edition fra Komplett.no med følgende oppsett: Komplett Gamer i25 - Creative edition Strømkabel PC m/Jord 2m rett plugg Nero 8 OEM Vista kompatibel støtter LabelFlash og LightScribe CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, for XP/Vista Musmatte Blå 4/6mm Mouse/Keyboard Støtsikker PC-eske World of Warcraft, MMORPG, PC Antec Nine Hundred sort miditower, Vindu i sidepanelet (Uten Stømforsyning) Corsair Powersupply 550W Bulk, black, ATX/EPS, 120mm fan, 4xSATA, SLI Asus P5Q PRO, P45, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)16 Intel Core? 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz, BOXED w/fan PowerColor Radeon HD 4870 "PCS" 512MB, GDDR5, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's Samsung SpinPoint F1 640GB SATA2 16MB 7200RPM Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-5200A, DVD+R/+RW/DVD-R/-RW, OEM, IDE, Black USB2 multikortleser 3.5" sort for CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk) Logitech Media Keyboard 600 USB MS COA Label Windows Vista Home Premium Nordisk MS MANUALS Win Vista Home Premium Norsk, Komp MS ROYALTY Vista Home Premium MS Win Vista Home Premium Norsk SP1, DVD, 32bit Garanti 3 år - Sende inn PC sendes av kunde til Komplett.no Support Komplett.no - Komplett sin egen telefon/mail support Kostet i alt 9071.90 kr til sammen. Men det som slo meg er; siden jeg ikke valgte det ordinære oppsettet, vil jeg da få denne PC-en tilsendt hver del for seg, eller satt sammen og klar til bruk? Jeg har bare valgt vekk en del ting som ekstra lydkort, høytalere, webcamera og slikt. Godt mulig jeg stiller et dumt spørsmål her, men ble plutselig litt usikker.. Endret 8. oktober 2008 av Ispep
Chris93 Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det står på komplett at du får den ferdig bygd. Jeg kjøpte en eldre modell av PC'en og modifiserte den. Den kom ferdig bygd, dessuten er windows nesten innstallert. Du trengere bare å skive inn produktnøkklen og litt sånt. BTW pappesken er jævlig svær og veier 5 kg
Lurvefranzen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Høres bra ut. Så jeg kan ikke hente den på Scooteren, med andre ord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå