voidDraw() Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Går det ann å gjøre slik at oppgavelinjen ikke blir grå slik som dette så fort jeg går fra et program som f.eks msn i full vindu, til skrivebord? Hadde satt pris på svar hilsen Marius
voidDraw() Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Ingen anelse om hva jeg kan gjøre? Marius
voidDraw() Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Ingen som har noen som helst aning? Rare greier
TCi Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Last ned Vista Glazz beta 3: http://www.codegazer.com/2008/05/24/vistaglazz-sp1-beta3/ Og så patcher du systemet. Så skal det være aktivert. Velg patche-valget til venstre og så start maskinen på nytt. Start programmet igjen og velg patchingen i midten. Og da skal oppgavelinjen være gjennomsiktig. Endret 10. oktober 2008 av TCi
voidDraw() Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Takker, men var ikke det jeg tenkte på Har lyst til å ha oppgavelinjen svart som dette hele tiden, og ikke slik at den forandrer seg når jeg avslutter et full-skjerm program. Får bare beklage fra min side. Kjempedårlig forklaring i første post.
TCi Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Ah, beklager. Du kan gjøre det lett ved å ikke bruke Aero Glass. Om du da ikke ønsker gjennomsiktighet på resten da. Da kan en Visual Style trolig hjelpe deg. Finnes en rekke Aero Glass inspirerte stiler som har endret på små ting som dette.
Nidaroo Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Så det finnes altså ingen løsning fra Windows selv?
Nidaroo Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Etter en sjekk så jeg faktisk at det kan endres farge, om det er det du mener? Isåfall til skrivebord -> Høyreklikk og på gå tilpass -> vindusfarge og -utseende. Så derfra kan man iallefall velge forskjellige farger, og hvis du vil endre fargene går du på "vis fargeblander". Mulig jeg har missforstått tråden din, men føles som det er noe sånt du er på jakt etter?
TCi Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Det er forresten mulig å endre gjennomsiktigheten der også. Hadde helt glemt det.
voidDraw() Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 Takk skal du ha Nidaroo! Var bare å trykke på "Aktiver gjennomsiktighet", inne på "Vindusfarge og -utseende" Nå er skrivebordet slik jeg vil ha det igjen hilsen Marius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå