Gå til innhold

Hjelp til å velge mellom SE W595 og C702

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal ha meg ny mobil.

Men er i veldig tvil om hvilken av de to jeg skal velge.

Er bare litt over 200 kr i prisforskjell.

Hvorfor ville dere ha valgt den ene over den andre?

Har både godt kamera og iPod utenom.

W595'en har ikke blitt omtalt og testet like mye som C702'en.

Noen som har erfaring med W595'en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukeren over meg anbefaler altså på tilbakemeldinger, noe det enda er lite å hente på W595. DVS er anbefalingen verdiløs spør du meg.

Personlig mener jeg det er ingenting i veien for å velge en C702 i dag. Barnesykdommene er borte og software har blitt forbedret. W595 på sin side stiller med litt svakere kamera (C702 har deksel, autofokus og fotolys. Det har ikke W595), men mer minne og den leveres med en mer praktisk musikkhandsfree samt større minnekort.

Skrevet

Ja. Vet ikke helt hva jeg vil ha mest. Ekstra minnekort og mulighet for å bruke valgfritt headsett eller en telefon med noe bedre kamerafunksjonalitet på bekostning av det.

GPS og Geotagging høres jo kult ut, men trenger det ikke.

W595 er så lite omtalt... Ville du ha gått for C702'en du?

Skrevet
Ja. Vet ikke helt hva jeg vil ha mest. Ekstra minnekort og mulighet for å bruke valgfritt headsett eller en telefon med noe bedre kamerafunksjonalitet på bekostning av det.

GPS og Geotagging høres jo kult ut, men trenger det ikke.

W595 er så lite omtalt... Ville du ha gått for C702'en du?

Det blir så subjektivt. Hvis du setter kamera foran musikk er det C702. W595 har på sin side en kjempegod slide, den føles solid, osv. Et godt valg, absolutt! Bedre taster enn C702. Hmm. Nei, det er vanskelig :) Jeg ville faktisk ikke valgt noen av dem da (W902! Koster mer, men da får du 8GB minnekort, 5MP, gode knapper og grei size.)

• 5 måneder senere...
Skrevet
Sant det.

Kom over en test av Sony Ericsson W595hvor den får en sterk firer her. Og av Sony Ericsson C702 som får en sekser her.

Får inntrykk av at omtalene av begge er like positive...

EJ å far min kjøpte sist sommer nye mobiler, han jikk for en c702, jeg jikk for en w760i. Vel, begge er noe dritt, begge slo seg av, jeg fikk kranglet mj til en ny tilslutt, jegg jikk for w595, topp mobil, far min har nå inne sin å får snart ny, so gå for en w595, d e nok d rette.

Skrevet
Hei. Jeg skal ha meg ny mobil.

Men er i veldig tvil om hvilken av de to jeg skal velge.

Er bare litt over 200 kr i prisforskjell.

Hvorfor ville dere ha valgt den ene over den andre?

Har både godt kamera og iPod utenom.

W595'en har ikke blitt omtalt og testet like mye som C702'en.

Noen som har erfaring med W595'en?

I butikken hvor jeg jobber har vi solgt veldig mange av disse to modellene. W595 har vi ikke hatt en eneste service faktisk. På C702 har vi vel knapt hatt en eneste som ikke har vært inne på service.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...