Natrium Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Rock 24 er en liten mod til half life, men absolutt spillbar. Jeg har bare spillt gjennom spillet en gang, som ikke tok så veldig lang tid. Kort fortalt går spillet ut pa at du skal redde ut en person fra et fengsel. Og jeg synes at det er veldig mange bra "gåter" du skal kjempe deg gjennom. Dette sammendraget skrev www.moddb.com om spillet Rock 24 takes place on an abandoned Cliffside prison. The prison is situated on the side of a sheer cliff face meaning the only real way in and out is by air. The combine have moved in to the facility and are re-using it as a place to hold rebel leaders and other important Rebels. Gordon is required to infiltrate, free the Rebel leader and hopefully escape from the facility alive. Unfortunately the prison is rapidly deteriorating around him and there isn't much time. Rock24 was in production for 9 months as a spare time personal project by two guys who work in the games industry. This is their first mod and attempt at level design. Nedlastning: http://gamestand.net/files/mods/hl2/rock24/rock24setup.exe Jeg håper på at andre deler sine meninger om spillet i denne tråden. NB! Hvis dere finner skrivefeil eller andre feil i tråden må dere setter jeg pris på at dere sender en pm. Endret 8. oktober 2008 av Natrium
Vrengtpolvott Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 NB! FHvis dere finner skrivefeil eller andre feil i tråden må dere setter jeg pris på at dere sender en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå