Gå til innhold

Musikk: Gundis - Techno/trance


Anbefalte innlegg

Hei!

Har brukt FL Studio i et par måneder nå og har laget noen sanger: Gundis @ Urørt

 

 

Jeg har holdt på i 5 måneder nå og trenger mer erfaring så jeg kan utvikle meg videre. Kom med tilbakemeldinger!

Bruker blandt annet nexus, vanguard og vec1.

 

Er inspirert av Tiesto, ATB, Basshunter, og mange andre.

 

Takk på forhånd for tilbakemeldinger!:D

Endret av gundis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville byttet sequencer asap!

 

FL Studio er en ok plattform å jobbe på i "lære-fasen" mener jeg, og har en del begrensninger som gjør at man stagnerer etterhvert.

Man kommer liksom ikke videre om du skjønner...

Been there, done that!

 

Mitt tips til deg er å gå over på en tyngre sequencer, f.eks Cubase SX3 eller Studio4. Kanskje t.o.m ProTools om du har god råd (og tålmodigheten).

 

Begge sequencerene nevt over er knallgode (bruker de selv) og har alt du trenger for å komme deg "over kneika" som du nevnte over her.

De høyst fleksible, uendelig med muligheter, har cross-talk, full pro-audio/midi automasjon, kompatible med nærmest alt som kryper og går av VSTi'er og efx.

 

Send meg en PM ang. VST instrumenter om du trenger innspill :roll:

Lenke til kommentar
Jeg ville byttet sequencer asap!

 

FL Studio er en ok plattform å jobbe på i "lære-fasen" mener jeg, og har en del begrensninger som gjør at man stagnerer etterhvert.

Man kommer liksom ikke videre om du skjønner...

Been there, done that!

 

Mhm, mhm, nei.

 

Du kan lage hva som helst, selv profesjonell musikk med FL i likhet med annet software, du må bare bruke det riktig. Da kan det ha uendelige muligheter. At det er newbie-vennlig med et enkelt interface er bare et pluss.

 

Om du trives med en sequencer og lager noe bra ut av det, er det ikke noe behov for å bytte.

 

OT: Kommer ikke inn på Urørt, får bare en feil - så får ikke hørt låta.

Endret av phoNte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...