Gå til innhold

Fifa 09 PC - Be A Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RTFM?

Be-a-pro modusen starter på reservelaget. Dvs at du ikke spiller "offisielle" kamper, ei heller dukker du opp på statistikker før du har karret deg inn på 1. laget. Brukte vel ca 10 kamper før jeg var inne i varmen.

Skrevet
På PC er det ikke sånn. Der begynner man bare rett på A-laget..

Ok, takk for svar, men er det ikke med tabell og statistikk i PC versjonen utover for det laget man spiller med? Har også lest at man på PS3 kan bli kjøpt opp av andre klubber etter sesongen, gjelder dette også på PC?

Skrevet (endret)

Nei finner ikke tabell og statistikk for laget :confused:

Har ikke spilt så lenge så vet ikke om man kan bli kjøpt..

Endret av tilhengeren
Skrevet

orker ikke lage noe nye tråd for mitt spm, så bruker denne.

spilt en god del fifa 09 nå på pc, men sliter fortsatt veldig med å skyte høyt :s veldig merkelig. kanskje bare jeg suger, men en kompis av meg sliter med det samme.

dette gjelder for pc. så ville satt pris på om noen har noe klokt svar. :)

tobn -.-

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Hvordan kan jeg skifte sko og lignende etter at jeg har startet be a pro sesongen ?

Skrevet

Nå har jeg ikke spilt fifa 09 så mye, men hvorfor i huen er det ikke tabell på be a pro mode? Blir liksom meningsløst å starte "proffkarriere" uten å ha noen mål og mening.

Hadde jeg kunne bestemt, hadde be a pro blitt sånn som dette:

Du starter som spiller på et lag Gjerne et lag uten stor rating.. Tabeller, cup og Europa cup inkludert.

Blitt oppdaget av andre klubber, og kunne blitt kjøpt opp i et av overgangsvinduene. Frivillig eller ufrivillig.

Evt kunne blitt tatt opp i landslaget.

Irriterer meg at Fifa serien alltid skal ha en eller annen mangel, i frykt for å ikke selge neste års versjon.

Skrevet
Hadde jeg kunne bestemt hadde det vært slik som Player Manager i gode gamle dager :) (Kick-off motoren).

Player manager var bra det.

I gamle dager når jeg fikk meg Amiga 500, var det et spill med mye potensiale. Det het "footballer of the year".

Der kunne du bli kjøpt opp av diverse klubber. ( usannsynlig mye mål, fordi det var kun straffer og frispark), men potensiale hadde det.

Skrevet

OK, takker for svar..

Men en ting til..

Hvordan kan man velge hva slags draket man skal spille med i pro mode?

Har opplevd flere ganger å møte lag med samme drakter

Skrevet (endret)
OK, takker for svar..

Men en ting til..

Hvordan kan man velge hva slags draket man skal spille med i pro mode?

Har opplevd flere ganger å møte lag med samme drakter

Du kan endre hjemme/borte drakt i hovedmenyen.

Noen som får til å bli man of the match? Hva må man gjøre for å klare det? kan ha 9.5 i rating, og lagd hat-trick, men fremdeles ikke man of the match.. hvis det er det den krona er da.. Noen som vet..?

Endret av trulsd
Skrevet

Selv spiller jeg spiss og er Man of the Match hver eneste gang. Men det er viktig at du gjør jobben du skal gjøre utifra posisjonen din. Som spiss er det stort sett og holde posisjonen høyt i banen (dette ser du jo utifra pila som peker deg mot der du bør være, regner med at dette er likt for forsvarsspillere også) og score mål. Som forsvarsspiller så er det å ligge i pasningsskyggen mm...

• 3 uker senere...
Skrevet

Spiller defensiv midtbane og er stort sett man of the match i hver kamp. Har scoret 21 mål i tippeligaen på 8 kamper for Ålesund. Men han Hareide har pokker meg ikke oppdaga meg enda. Har vel ikke vært nok i SE og HØR. Ble tatt opp på førstelaget etter ca 8 kamper på reservelaget. Er enda bare "lagmedlem". Men det viktigste for meg er at jeg ligger LANGT foran Nannskog på toppscorerlista og at Ålesund taper alle kampene jeg ikke spiller (har stått over to pga røde kort).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...