Gå til innhold

FIFA 09 på 64-bit system?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette skyldes nok noe annet enn det at du har 64-bits OS og 8gb ram. Det første jeg ville testet er å skru oppløsningen og bilde-kvaliteten i spillet betraktelig ned. Dersom den da slutter å lagge skyldes dette kanskje en low-spec CPU eller GPU (skjermkort).

 

Har prøvd alle mulige endringer av oppløsningen og detaljekvalitet osv. Uten hell. Jeg skjønner ikke noe av dette. Skjermkortet er et Ge-Force 8800 Ultra

Om ikke det kjører FIFA burde ikke noe kjøre FIFA=p

Lenke til kommentar

Jeg testet demoen på Vista x64 m/ 8GB RAM, en quadcore på 3.7GHz og et 8800GTX kort, og kjørte alt på fullt der i 1920x1200. Burde vel ikke være store forskjellene fra fullversjonen mtp framerate og slikt.

 

Har du installert alt av driver? Chipset, siste skjermkort, DirectX? Det har du vel sikkert, men bare spør for sikkerhets skyld.

 

Hvilken CPU har du forresten?

Lenke til kommentar
Jeg testet demoen på Vista x64 m/ 8GB RAM, en quadcore på 3.7GHz og et 8800GTX kort, og kjørte alt på fullt der i 1920x1200. Burde vel ikke være store forskjellene fra fullversjonen mtp framerate og slikt.

 

Har du installert alt av driver? Chipset, siste skjermkort, DirectX? Det har du vel sikkert, men bare spør for sikkerhets skyld.

 

Hvilken CPU har du forresten?

 

 

Ja har fikset drivere ;)

 

cpu´en er en: AMD athlon 64x2 3.1 ghz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...